اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زنجان:

اقدامات دولت موجب توانمند شدن نظام شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار زنجان با اشاره به اقدامات بی‌نظیر دولت‌های نهم و دهم گفت: این اقدامات موجب توانمند شدن نظام جمهوری اسلامی شده است.

اقدامات دولت موجب توانمند شدن نظام شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عباس راشاد ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های طرح هادی 10 روستای شهرستان زنجان اقدامات انجام شده در دولت‌های نهم و دهم را بنا به اعترافات دوست و دشمن بی‌نظیر اعلام کرد.

وی افزود: اقدامات انجام شده توسط دولت‌های نهم و دهم موجب توانمند شدن نظام جمهوری اسلامی شده است.

فرماندار زنجان به عقب‌نشینی‌های صورت گرفته از آرمان‌های امام و انقلاب در دولت‌های پیش از دولت احمدی‌نژاد اشاره کرد و گفت: احیای ارزش‌ها و گفتمان امام و انقلاب از تاکیدات دولت‌های نهم و دهم بود.

وی به الگو شدن دولت‌ احمدی‌نژاد در جهان کنونی به عنوان دولت استقلال طلب اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری اجلاس غیر متعهدها در ایران به دنبال موفقیت‌های بین‌المللی محقق شده است.

راشاد راه‌اندازی و تکمیل فناوری هسته‌ای را در کشور، موفقیت‌های دولت در هوا و فضا و انجام سفرهای استانی را از جمله اقدامات شاخص دولت‌های نهم و دهم اعلام کرد.

وی با اشاره به انجام 150 سفر رسمی توسط استاندار به مناطق مختلف استان گفت: استان زنجان تا چند سال پیش جزو استان‌های صادر کننده محسوب نمی‌شد ولی در سال گذشته استان زنجان 630 میلیون دلار کالا صادر کرده است.

فرماندار زنجان تصریح کرد: با تلاش‌های انجام شده فرودگاه زنجان تبدیل به فرودگاه بین‌المللی شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های افتتاح شده به مناسبت هفته دولت گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد و 300 میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است.

استاندار زنجان هم در این مراسم ضمن تقدیر از حضور مردم به اقدامات دولت‌های نهم و دهم اشاره و ابراز امیدواری کرد، دولت در مدت زمان باقیمانده هم بتواند به خدمات خود ادامه دهد.

بعد از پایان مراسم مسئولان یک پروژه آبرسانی در روستای کزبر هم افتتاح کردند که از یک چاه عمیق تامین می‌شد.

روستای کزبر 180 خانوار دارد که پروژه آبرسانی آن با اعتباری 360 میلیون تومانی به انجام رسیده است.

در ادامه این مراسم رئیس اداره بنیاد مسکن شهرستان زنجان از 300 برابر شدن اعتبارات این بخش در طول عمر دولت‌های نهم و دهم خبر داد و اظهار داشت: طی این مدت 5 تا 7 میلیارد تومان اعتبار در طرح‌های هادی شهرستان زنجان هزینه شده است.

محمدرضا شکیبایی به اقدامات مثبت انجام شده در طول عمر دولت‌های نهم و دهم در بخش مقاوم‌سازی واحدهای مسکن روستایی اشاره کرد و افزود: در حال حاضر 50 درصد از واحدهای مسکن روستایی مقاوم‌سازی شده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول