اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

بی‌ارزش شمردن اقدامات دولت بی‌انصافی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: سیاه‌نمایی و کوچک و بی‌ارزش شمردن اقدامات دولت خدمتگزار بی‌انصافی است.

بی‌ارزش شمردن اقدامات دولت بی‌انصافی است

به گزارش خبرگزاری فارس از عباس‌آباد، هادی ابراهیمی کیاپی بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان عباس‌آباد افزود: ما همواره افتخار می‌کنیم نظام جمهوری اسلامی به‌عنوان یک نظام ارزشی خود را در سطح دنیا یک نظام برتر معرفی کرده است و این نظام به مراتب برتر و غنی‌تر از هر انقلاب دیگر در سطح دنیاست زیرا آن انقلاب‌ها بر پایه تفکرات اقتصادی بنا نهاده شده‌اند اما نظام ما بر پایه انقلابی اعتقادی و معنوی پایه‌ریزی شده است.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما پایه‌گذار نظامی مکتبی بر پایه دین مبین اسلام و مذهب شیعی پایه‌گذار نظامی است که مبنای اعتقادی آن بر پایه عدالت‌ورزی و آزادی‌خواهی در جهان به‌ویژه ملل اسلامی الگوی مناسبی برای انقلاب‌های آینده مطرح شده است.

ابراهیمی ادامه داد: امروزه شاهد آن هستیم موج جدید بیداری به‌ویژه بهار عربی برگرفته از ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران و رهبری معمار کبیر انقلاب امام راحل چگونه بر ضد استبداد به پا خواسته‌اند و فریاد آزادیخواهی و عدالت سر‌می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه مردم خاورمیانه در دوره‌های گوناگون تاریخی تمامی مسلک‌ها و مرام‌‌های دنیا مانند الگوهای مارکسیستی و سرمایه‌داری و لیبرالیستی را تجربه و از هیچکدام آنها نسخه شفابخشی بدست نیاورده‌اند، تصریح کرد: این موج جدید بیداری که در دنیا به‌ویژه خاورمیانه و ملل مسلمان شکل گرفته است برخاسته از اسلام‌خواهی است و ملت‌های مسلمان پشت‌سر روحانیت با شعارهای خود علیه استبداد، نظام‌های متکی بر عدالت‌ و اسلام را طلب می‌کنند و این برای ملت ایران که در این راستا الگو قرار گرفته است افتخار بزرگی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران خاطرنشان کرد: نظام اسلامی پس از گذشت سه دهه از عمر مفید انقلاب و نظام جمهوری اسلامی با توجه به همه فشارها و تحریم‌ها و جنگ‌ افروزی دشمنان خود و گذر موفق از این آزمون‌ها و دستاوردهای چشمگیر علمی، فنی و مدیریتی امروز همچنان آماج فتنه‌انگیزی و هجمه‌های کور دشمنان این آب و خاک قرار دارد ولی همچنان در مسیر موفقیت گام‌های استوار خویش را با صلابت‌‌تر برمی‌دارد.

وی تاکید کرد: امروزه نیاز به همگرایی و همبستگی ما بیش از هر زمان محسوس است و برای تداوم خدمت به مردم ولایتمدار ایران اسلامی باید از همه‌ ظرفیت‌های موجود بهره‌گیری کنیم.

ابراهیمی با اشاره به اینکه در برابر اسلام سیاسی، اسلام آمریکایی و طالبانی قرار دارد، افزود: غرب در حال حاضر از واژه اسلام سیاسی می‌هراسد که هیبت او را با چالش مواجه ساخته است و اگر امروز می‌بینیم غرب در قبال ما خط تحریم را در پیش گرفته است برای بی‌اعتبار کردن نظام جمهوری اسلامی است و این همان هراس غرب از اسلام سیاسی است.

وی اضافه کرد: آنها به این نتیجه رسیده‌اند برای مقابله با ما باید سیاه‌نمایی اقدامات نظام و دولت را سرلوحه کار خود قرار دهند که داده‌اند و می‌خواهند مردم و مسئولان را ناامید و خسته‌کننده و این امر با ایجاد جو بدبینانه و ناامیدی در فضای سیاسی کشور از سوی دشمنان پیگیری و دنبال می‌شود.

وی بیان داشت: مقام معظم رهبری با هوشیاری که به خرج دادند با طرح شعار امسال بحث زیبایی را مطرح کردند که با حمایت از تولید و کار و سرمایه ایرانی و همگرایی مسئولان، توطئه‌های دشمنان نقش بر آب خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران تصریح کرد: سیاه‌نمایی و کوچک و بی‌ارزش شمردن اقدامات دولت خدمتگزار بی‌انصافی است.

وی تاکید کرد: امروز دولت در تمامی عرصه‌ها با قدرت به رغم سنگ‌اندازی‌های دشمنان تلاش می‌کند تا به ملت خدمت کند و تحول بزرگی که در بحث طرح بزرگ هدفمندی یارانه صورت پذیرفته نقطه عطف اقدامات دولت است که جا دارد از همه ملت ایران به ‌ویژه ائمه جمعه و جماعات که در معرفی تبعات مثبت این طرح به مردم بر منابر سخن گفتند و آن را تشریح کردند تقدیر و تشکر شود.

انتهای پیام/ش10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول