اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه محمودآباد:

مسئولان اقدامات شاخص دولت را برای مردم اطلاع‌رسانی کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه محمودآباد با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی به مردم از اقدامات صورت گرفته گفت: اقدامات ارزشمند و شاخصی از سوی دولت در شهرستان اجرا شده که باید مردم را از آن مطلع کرد.

مسئولان اقدامات شاخص دولت را برای مردم اطلاع‌رسانی کنند

حجت‌الاسلام عبدالله اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان محمودآباد که به مناسبت هفته دولت صورت گرفت، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک فرا رسیدن هفته دولت به عموم مدیران و مسئولان ادارات و دستگاه‌های شهرستان و کارگزاران نظام، هفته دولت را بهترین فرصت برای به تصویر کشیدن تلاش‌های مسئولان در رفع مشکلات مردم عنوان کرد. وی گفت: اقدامات خوبی از سوی دولت در شهرستان محمودآباد صورت گرفته و ما امروز شاهد شتاب روز افزون محمودآباد در رسیدن  به پیشرفت و آبادانی هستیم.

امام جمعه محمودآباد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد اینکه امروز کشورمان وارد عرصه جدیدی شده، تصریح کرد: ما هر روز شاهد انواع تحریم‌ها از سوی مخالفان نظام هستیم و با توجه به وضعیت کنونی کشور، مدیران باید قدرشناس فرصت خدمتگزاری به مردم  باشند و برای کاهش مشکلات مردم تلاش بیشتری از خود نشان دهند.

وی با قدردانی از تلاش‌های فرماندار و مسئولان و مدیران ادارات شهرستان ابراز داشت: خدا را شاکریم به واسطه وحدت و همدلی که در بین مسئولان شهرستان وجود دارد و با توجه به سیاست‌های دولت امروزه فاصله بین مدیران و مردم کمتر شده است و مسئولان برای کاهش مشکلات و معضلات مردم اقدامات خوبی انجام داده‌اند.

خطیب جمعه شهرستان محمودآباد توسعه و آبادانی هر شهری را مرهون مشارکت و حضور مجدانه شهروندان آن شهر عنوان کرد و گفت: شهروندان باید حامی و همکار مسئولان در اجرای سیاست‌ها و طرح‌های اجرایی باشند تا بتوانیم در سایه مشارکت عمومی مردم و مسئولان پله‌های ترقی را طی کنیم.

اسماعیلی در پایان خطاب به مدیران با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی به مردم از اقدامات صورت گرفته اذعان داشت: اقدامات ارزشمند و شاخصی از سوی دولت در شهرستان اجرا شده که باید مردم را از آن مطلع کرد تا با ایجاد ابراز رضایت در مردم بتوان آسوده‌خاطر برای آینده برنامه‌ریزی کرد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول