اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پردیس دانشگاه فرهنگیان فارس عنوان کرد

جذب 2 هزار دانشجو در دانشگاه فرهنگیان

خبرگزاری فارس: رئیس پردیس پسران دانشگاه فرهنگیان فارس گفت: بیش از 2 هزار و 35 دانشجو جذب دانشگاه فرهنگیان فارس می‌شوند.

جذب 2 هزار دانشجو در دانشگاه فرهنگیان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس‌، علی افسری جذب معلم در آموزش و پرورش را از طریق شرکت در آزمون سراسری و قبولی در دانشگاه فرهنگیان دانست و از پذیرش 2 هزار و 35 نفر در آزمون ورودی امسال در دانشگاه فرهنگیان فارس خبر داد.

وی افزود: امسال 4 هزار و 70 پسر و دختر در کنکور سراسری مجاز به انتخاب رشته‌های دانشگاه فرهنگیان فارس شدند که از این افراد 631 نفر دختر و یک‌هزار و 404 پسر پس از طی مراحل گزینش به عنوان دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان فارس پذیرفته می‌شوند.

رئیس پردیس پسران دانشگاه فرهنگیان فارس هدف از تاسیس این دانشگاه را تربیت و توانمندسازی منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش و پیشبرد در امر آموزش و پرورش در تولید و ترویج علم تربیت‌محور مبتنی بر معیارها و نظام اسلامی دانست.

افسری گفت: آزمون گزینش (مصاحبه حضوری) از سه‌شنبه هفتم شهریورماه سال جاری آغاز می‌شود و تا 14 شهریورماه نیز ادامه می‌یابد.

وی افزود: داوطلبان هنگام مراجعه باید اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه، کارت ملی و دو قطعه عکس را همراه داشته باشند.

رئیس پردیس پسران دانشگاه فرهنگیان فارس هدف از مصاحبه داوطلبان را ارزیابی میزان توانمندی و تشخیص میزان قابلیت‌ها و علاقمندی داوطلبان به شغل شریف معلمی دانست.

افسری اعتبار مدرک اعطایی در دانشگاه فرهنگیان را بین‌المللی دانست و تصریح کرد: فارغ‌التحصیلان مدرک کارشناسی این دانشگاه می‌توانند تا سطح دکترا به تحصیل بپردازند.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول