اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با آغاز فعالیت پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان

دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری 480 دانشجو می‌پذیرد

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش، منابع انسانی و آموزش اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: در سال‌ تحصیلی جاری 480 دانشجو در پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در این استان پذیرش خواهد شد.

دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری 480 دانشجو می‌پذیرد

اسماعیل تاجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: از ظرفیت مراکز تربیت معلمی همچون مراکز تربیت معلم خواهران و تربیت معلم بحرالعلوم که در پردیس‌های خواهران و برادران استان ساماندهی می‌شوند برای تربیت معلمان آینده استفاده می‌شود.

وی افزود: فعالیت آموزشی این مراکز با ادامه تحصیل دانشجویان کارشناسی ناپیوسته و در صورت نیاز تحصیل دانشجویان کارشناسی پیوسته ادامه می‌یابد.

تاجی با بیان اینکه امسال مراکز تربیت معلم فعال در سطح کشور در قالب پردیس‌های استانی دانشگاه فرهنگیان ساماندهی می‌شوند، گفت: در سال‌ تحصیلی جاری 25 هزار دانشجو در پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در سراسر کشور پذیرش خواهند شد که سهم استان از این تعداد 480 نفر در نظر گرفته شده است.

معاون پژوهش، منابع انسانی و آموزش اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: بر همین اساس نیروهای داوطلبی که در آزمون سراسری گزینه دانشگاه فرهنگی را انتخاب کرده و حائز شرایط علمی اولیه برای ورود به دانشگاه فرهنگیان هستند برای انجام مصاحبه فراخوان می‌‎شوند.

تاجی ادامه داد: افراد پس از انجام مصاحبه و طی مراحل قانونی و بررسی و گزینش، به تعداد مورد نیاز جذب پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان خواهند شد.

وی گفت: لازم به یادآوری است که داوطلبان واجد شرایطی که اسامی آنان در مرحله مقدماتی برای انجام مصاحبه اعلام شده باید با در دست داشتن مدارک لازم به مسئول پذیرش مصاحبه در پردیس‌های مشخص شده مراجعه کنند.

تاجی ادامه داد: زمان مصاحبه بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده روز شنبه مورخ چهارم شهریورماه و روز شنبه یازدهم شهریورماه خواهد بود.

معاون پژوهش، منابع انسانی و آموزش اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری داشتن حداقل معدل 14 در دوره‌های متوسطه را شرط پذیرش در این دانشگاه فرهنگی برشمرد و افزود: داشتن سلامت روانی و جسمانی و داشتن معدل حداقل 14 در دوره‌های متوسطه و داشتن سن حداکثر 24 سال در بدو ورود از شرایط قبولی است.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول