اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا یک ماه آینده

فاز اول محوطه‌سازی پایانه مرزی بیله‌سوار افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل گفت: فاز اول محوطه‌سازی پایانه مرزی بیله‌سوار تا یک ماه آینده افتتاح می‌شود.

فاز اول محوطه‌سازی پایانه مرزی بیله‌سوار افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالحسین علی‌اکبری در حاشیه افتتاح پروژه‌های حمل و نقل در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در گمرک بیله‌سوار دو پروژه مهم در حال اجراست که محوطه‌سازی پایانه مرزی به مساحت 8 هکتار و با سرمایه‌گذاری 2 میلیارد و 150 میلیون تومان اجرایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ما امسال این پروژه‌ها را به دو بخش تقسیم کردیم که فاز اول آن در 4 هکتار از پیشرفت مناسبی برخوردار است به طوری که دو لایه آسفالت، جدول‌گذاری و پیاده‌روسازی توسط پیمانکار انجام شده و با ریختن لایه سوم آسفالت فاز اول این پروژه تا پایان شهریور ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل یادآور شد:‌ البته در این حوزه در بعد مبلمان و خط‌کشی محوطه نیز اقدامات خوبی انجام شده است.

علی‌اکبری دومین پروژه گمرک بیله‌سوار را ساخت سالن مسافری در متراژ 2 هزار و 400 متر‌مربع بیان کرد و به خبرنگار فارس گفت: اعتبار این پروژه 5 میلیارد تومان است که با 1.5 هکتار محوطه‌سازی توسط پیمانکار انجام می‌شود.

این مسئول عنوان کرد:‌ خوشبختانه با جلسات متعددی که با پیمانکار داشتیم پروژه از پیشرفت 45 درصدی برخوردار است که در ایام باقیمانده از فصل کاری و مساعد بودن شرایط جوی امیدواریم بخش عظیمی از این پروژه اجرایی شود.

9 مجتمع خدمات بین‌راهی در حال اجراست

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت حمل و نقل استان اشاره کرد و بیان داشت: سالانه 17 هزار و 213 فعالیت حمل و نقل کالا و مسافر انجام می‌شود که از این میان 13 هزار حمل و نقل کالا و 4 هزار حمل و نقل مسافر انجام می‌شود.

علی‌اکبری ادامه داد: در یک سال گذشته بیش از 3.6 میلیون تن کالا و 2.5 میلیون مسافر از طریق سامانه حمل و نقل کالا و مسافر جابجا شده است که این ضرورت سرمایه‌گذاری در بخش حمل و نقل کالا و مسافر را می‌رساند.

وی از فعال بودن شش مجتمع بین‌راهی خبر داد و افزود: 9 مجتمع بین‌راهی نیز در حال احداث است که سه مورد آن تا یک ماه آینده افتتاح می‌شود که اغلب در محور اردبیل – سرچم است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل در پایان سخنان خود از افتتاح سومین مرکز معاینه فنی خودرو در اردبیل خبر داد و در گفت‌و گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: ‌با راه‌اندازی این مراکز و اصلاح بسیاری از معایب در سامانه حمل و نقل و بار مسافر مشکلات به حداقل رسیده است.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول