اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت توزیع برق همدان:

12 پروژه شرکت برق در شهرستان همدان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فنی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از افتتاح 12 پروژه در شهرستان همدان با اعتبار 11 میلیارد و 921 میلیون ریال در هفته دولت خبر داد.

12 پروژه شرکت برق در شهرستان همدان افتتاح می‌شود

محمدمهدی شهیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به 224 هزار و 477 مشترک شهری و روستایی در شهرستان همدان اظهار کرد: در شهرستان همدان 189 هزار و 531 مشترک شهری و 32 هزار و 628 مشترک نیز روستایی هستند.

وی افزود: 12 پروژه در شهرستان همدان با اعتبار 11 میلیارد و 921 میلیون ریال قابل افتتاح است که خط 20 کیلوولت و پست هوایی خضر کوچه شاهد با اعتبار 350 میلیون ریال به منظور رفع ضعف ولتاژ در منطقه، کاهش طول فیدرهای فشار ضعیف و تعدیل بار پست‌های مجاور در منطقه و تبدیل شبکه 20 کیلوولت سیمی به کابل خودنگهدار خضر با اعتبار 3 میلیارد و 500 میلیون ریال افتتاح شد.

معاون فنی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به افتتاح پروژه تبدیل شبکه هوایی فشار ضعیف سیمی به کابل خودنگهدار خضر عنوان کرد: این پروژه نیز با اعتبار 3 هزار و 500 میلیون ریال به طول 26 کیلومتر در راستای اصلاح شبکه فرسوده، کاهش تلفات انرژی، کاهش تعداد قطعی، رفع حریم و افزایش ایمنی مشترکین صورت گرفت.

وی ادامه داد: از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح احداث خط 20 کیلوولت و پست هوایی 10 متری رضوان کوچه صدوقی با اعتبار 300 میلیون ریال و رفع حریم 20 کیلوولت خیابان اراک با اعتبار 41 میلیون ریال است.

شهیدی با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت شرکت برق در شهرستان همدان بیان داشت: از جمله این پروژه‌ها می‌توان تبدیل شبکه هوایی فشار ضعیف سیمی به کابل خودنگهدار فرهنگیان با اعتبار 540 میلیون ریال، تبدیل شبکه هوایی فشار ضعیف سیمی به کابل خودنگهدار سنگستان با اعتبار 200 میلیون ریال را برشمرد.

وی در پایان سخنانش تأمین برق مسکن مهر 75 واحدی توان راهان با اعتبار 150 میلیون ریال، تأمین برق مسکن مهر سپاه فاز دوم و سوم با اعتبار 610 میلیون ریال، تبدیل شبکه هوایی فشار ضعیف سیمی به کابل خودنگهدار منوچهری با اعتبار 2 میلیارد ریال و شهرک امیرکبیر با اعتبار 330 میلیون ریال و نصب دو دستگاه پست هوایی کولانج با اعتبار 400 میلیون ریال را از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت خواند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول