اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت انجام شد

افتتاح مناطق سه‌گانه آبفا در سنندج

خبرگزاری فارس: مناطق سه‌گانه آب و فاضلاب شهری شهرستان سنندج به مناسبت هفته دولت و با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان افتتاح شد.

افتتاح مناطق سه‌گانه آبفا در سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مدیر امور آب و فاضلاب شهر سنندج صبح امروز در این مراسم اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع و کوتاه کردن سفرهای درون‌شهری و سهولت دسترسی به واحدهای امداد و حوادث توسط شهروندان از دلایل افتتاح این مناطق است.

عابدین کریمی افزود: همچنین امور آب شهری سنندج در راستای کاهش زمان رفع حادثه و تسریع در ترمیم شکستگی‌های حادث شده در شبکه، تاسیسات آبرسانی، جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب اقدام به تقسیم سطح شهر سنندج و نواحی الحاقی به سه منطقه و احداث ابنیه، تاسیسات و تجهیزات مورد نیاز در این مناطق کرده است.

وی در ادامه با اشاره به وظایف این مناطق خاطرنشان کرد: این نواحی توانایی رسیدگی به مشکلات حوزه تحت پوشش خود را داشته و محدوده عملیاتی هر منطقه مشخص و تعداد مشترکان تحت پوشش آنها تعیین شده است.

وی یادآور شد: این مناطق شامل منطقه یک با 40 هزار اشتراک، منطقه 2 با 41 هزار اشتراک و منطقه 3 با 24 هزار و 500 اشتراک در مجموع بالغ بر 102 هزار اشتراک را پوشش خدمات خود قرار می‌دهد.

مدیر امور آبفا سنندج در پایان گفت: تاکنون بالغ بر یک‌ میلیارد و 80 میلیون ریال اعتبار برای تجهیزات و ابنیه این مناطق هزینه شده است که با امید بر خداوند متعال و تلاش و جدیت همکاران بتوانیم در ارائه خدمات به شهروندان محترم شهر سنندج موفق‌تر عمل نماییم.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول