اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ششمین روز از هفته دولت

5 طرح عمرانی در سنندج افتتاح شد

خبرگزاری فارس: پنج طرح عمرانی با صرف اعتبار 50 میلیارد ریال در ششمین روز از گرامیداشت هفته دولت در سنندج بهره‌برداری شد.

5 طرح عمرانی در سنندج افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فاز اول پروژه احداث پارک بانوان شهر سنندج صبح امروز با صرف اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال از جمله طرح‌هایی بود که امروز با حضور جمعی از مدیران و مسئولان شهرستان سنندج به بهره‌برداری رسید.

این پارک به مساحت دو هکتار دارای چند زمین ورزشی، پارکینگ، فضای سبز، آب‌نما، ساختمان‌های اداری و سایر امکانات رفاهی و تفریحی است.

فاز اول اتصال بلوار کردستان به جاده ساحلی، حدفاصل جاده ساحلی تا پل بیمارستان توحید که تاکنون برای اجرای آن 20 میلیارد ریال هزینه شده از دیگر پروژه‌هایی بود که در گرامیداشت هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

راه روستایی گزنه ـ گندمان به طول سه کیلومتر و با صرف اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال و بهره‌برداری از کارخانه تولید آسفالت در کیلومتر هفت جاده سنندج به روستای نران نیز امروز با حضور جمعی از مسئولان در سنندج مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این کارخانه در زمینی به مساحت 5 هزار مترمربع و ظرفیت تولید 120 هزار تن آسفالت با اختصاص اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید و  زمینه اشتغال 9 نفر را فراهم کرده است.

به گزارش فارس طرح احداث سیل بند، بهسازی و ساماندهی اراضی آبخیز روستای نران از دیگر پروژه‌هایی بود که امروز در شهرستان سنندج بهره‌برداری از آنها آغاز شد.

برای اجرای این طرح در مجموع 9 سد سیل‌بند با صرف اعتباری بالغ بر 1.5 میلیارد ریال ایجاد شده است.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول