اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین زهرا خبر داد

افتتاح و کلنگ‌زنی 96 پروژه عمرانی در بویین زهرا

خبرگزاری فارس: فرماندار بویین زهرا گفت: همزمان با ایام هفته دولت بیش از 96 عنوان پروژه عمرانی و زیربنایی در شهرستان بویین زهرا افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شوند.

افتتاح و کلنگ‌زنی 96 پروژه عمرانی در بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، احد احمدی در نشست خبری خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: این دو شهید مبارز و دلسوز با همت و تلاش شبانه‌روزی، جهاد، خدمت و شجاعت را در زمانه خویش متجلی ساخته و اقتدار انقلاب اسلامی را در کمک به محرومان به رخ استکبار کشیدند.

وی افزود: امروز این شهدای والا مقام الگو و اسوه تمام کارگزاران و خدمت‌کاران نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و همه باید در عرصه خدمت به آنها اقتدا کنند.

فرماندار بویین زهرا با اشاره به اینکه هفته دولت نمادی از وحدت و اتحاد راسخ بین قواهای مسئول و مردم است، تصریح کرد: دشمنان در صددند تا با ایجاد انواع شبهه در میان آحاد گسترده و طیف‌های مردمی، ارزش‌های انقلاب اسلامی را تضعیف کرده و به اصل نظام اسلامی و ولایت مطلقه فقیه خدشه وارد کنند.

وی ادامه داد: رمز پیروزی و افتخار‌آفرینی‌های ملت ایران از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون تکیه بر دانش‌های بومی و اصیل ایرانی بوده است.

احمدی با اشاره به اینکه شهرستان بویین زهرا جایگاه برتر را در طراحی و اجرای پروژه‌ها و طرح‌ها در بین شهرستان‌های پنج‌گانه استان قزوین دارد، عنوان کرد: میزان توسعه و پیشرفت پروژه‌های عمرانی و سازندگی در این شهرستان بسیار چشم‌گیر و غرور‌انگیز است.

وی با اشاره به بهره‌برداری و کلنگ‌زنی بیش از 96 عنوان پروژه، طرح ملی و زیربنایی در شهرستان بویین زهرا هم‌زمان با ایام هفته دولت تصریح کرد: این پروژه‌ها با اعتباری 220 میلیارد ریالی و از محل هزینه‌های دولتی آماده شده است.

فرماندار شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: تمام بخش‌های چهارگانه این شهرستان در ایام هفته دولت آمادگی کامل خود را برای افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌ها و پروژه‌ها اعلام کرده‌‌اند.

احمدی خاطرنشان کرد: باید برای تحقق آرمان‌ها و اهداف والا در کشور به صورت خستگی‌ناپذیر جهاد و کوشش کنیم.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول