اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 7 میلیارد ریال

8 طرح عمرانی خدماتی در زرند افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با سرمایه‌گذاری بالغ بر 7 میلیارد ریال 8 طرح مختلف عمرانی، خدماتی در شهرستان زرند افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

8 طرح عمرانی خدماتی در زرند افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، به منظور گرامیداشت هفته دولت با سرمایه‌گذاری بالغ بر 7 میلیارد و 280 میلیون ریال، هشت طرح مختلف ‌عمرانی‌، مخابراتی، ورزشی و مذهبی در شهرستان زرند افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

رضا کرمی فرماندار زرند در حاشیه بهره‌برداری از این‌طرح‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: این طرح‌ها در قالب افتتاح خانه قرآنی در روستای طالقانی با کمک 400 میلیون ریالی خانواده شهید محمدی، آغاز اجرای طرح ساماندهی گلزار شهدا روستای طالقانی‌، ده شیخ سربنان‌ و داربید خون در مجموع با اعتبار 380 میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری و با مشارکت خانواده‌های معظم شهدا و بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

وی بیان داشت: بهره‌برداری از یک دکل بی‌تی‌اس تلفن همراه در روستای باب تنگل با هرینه 3 میلیارد ریال و پوشش بیش از 15 کیلومتر از محور زرند - راور، آغاز احداث سالن چند منظوره ده شیخ سربنان با کمک 500 میلیون ریالی حاج اکبر محمدی به نام تنها فرزند شهیدش تکمیل می‌شود.

کرمی تصریح کرد: آغاز احداث نخستین سالن ورزشی در دهستان دشتخاک با اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون ریال ‌از محل اعتبارات دهیاری و مشارکت ساکنان منطقه در مدت زمان یک سال و آغاز عملیات اجرایی بلوار ورودی دهستان دشتخاک به طول 200 متر و ‌با اعتبار 400 میلیون ریال از جمله طرح‌ها در شهرستان زرند است.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول