اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا صورت می‌گیرد

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی 41 پروژه عمرانی در گچساران

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران گفت: فردا و با حضور مسئولان استانی و محلی و به مناسبت هفته دولت، 41 پروژه عمرانی و خدماتی در گچساران به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی 41 پروژه عمرانی در گچساران

محمد شفیعی صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر و با تبریک هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت فرصت مغتنمی برای آشنایی هر چه بیشتر مردم با نتایج تلاش‌های بخشی از مجموعه نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

هفته دولت فرصتی برای اثبات دروغ‌ بودن تبلیغات دشمنان علیه نظام است

فرماندار گچساران یادآور شد: تلاش همه کارگزاران این دولت خدمت به مردم و افزایش اقتدار کشور بوده و در این راستا خدمات و فعالیت‌های بسیار ارزنده‌ای ارائه داده‌اند.

شفیعی افزود: هفته دولت فرصت خوبی برای بیان عملکرد مسئولان نظام بوده تا به این وسیله دروغ‌ بودن تبلیغات دشمنان علیه نظام، بیشتر اثبات شود.

وی محور اصلی تبلیغات دشمنان اسلام را مبنی بر ناکارایی و ناتوانی نظام اسلامی عنوان کرد و از مسئولان خواست تا برای آشکارتر شدن این تبلیغات سوء دشمن، تلاش بیشتری در راستای خدمت‌رسانی به مردم ولایتمدار و با بصیرت ایران اسلامی داشته باشند.

شفیعی بیان داشت: به مناسبت هفته دولت در گچساران 41 پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری افزون بر 95 میلیارد ریال آماده افتتاح و کلنگ‌زنی است.

وی ادامه داد: از این تعداد پروژه، 33 پروژه با اعتبار 70 میلیارد و 500 میلیون ریال افتتاح و هشت پروژه با اعتباری افزون بر 24 میلیارد و 600 میلیون ریال کلنگ‌زنی می‌شود.

شفیعی خاطرنشان کرد: مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی این پروژه‌ها فردا و با حضور مسئولان استانی و محلی برگزار می‌شود.

فرماندار گچساران ابراز داشت: ایران اسلامی به برکت انقلاب، خون شهدا و وجود رهبر معظم انقلاب از کشوری تحت سلطه به یک قدرت منطقه‌ای تبدیل شده است.

شفیعی با بیان اینکه ایران اسلامی از پشتوانه قوی مردمی برخوردار است، افزود: مسئولان کشور امروز از حمایت ملت فداکار برخوردار هستند و این چیزی است که در هیچ نقطه‌ای از دنیا وجود ندارد.

وی با تقدیر از خدمات دولت عدالت‌محور نهم و دهم، افزود: دولت نهم و دهم از همان ابتدا با حرکت در مسیر آرمان‌های والای نظام جمهوری اسلامی کار خود را آغاز کرد.

شفیعی، ولایت‌مداری، عدالت و خدمت بی‌منت را از اصول مهم و مورد توجه مسئولان در دولت نهم و دهم دانست.

وی تصریح کرد: دولت نهم و دهم با به کارگیری این اصول توانست خدمات ارزشمندی به مردم ولایتمدار ایران اسلامی ارائه دهد.

شفیعی معتقد است خدماتی که در این دولت به مردم ارائه شده بی‌نظیر بوده به گونه‌ای که شاهد تحولات بسیار خوبی در این سال‌ها در بخش‌های مختلف هستیم.

وی با تأکید بر لزوم ارائه برنامه‌های مطلوب در هفته دولت یادآور شد: هفته دولت به دلیل شهادت شهیدان رجایی و باهنر از منزلت والایی برخوردار است.

شفیعی افزود: شهیدان رجایی و باهنر با دارا بودن جایگاه و منزلت ولایی که داشتند خدمتگزاری خالصانه به مردم را در تاریخ به ثبت رساندند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول