اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت

3 طرح خدماتی در انار بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: در پنجمین روز از هفته دولت سه طرح خدماتی در شهرستان انار به بهره‌برداری رسید.

3 طرح خدماتی در انار بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از انار، ‌به مناسبت هفته دولت و بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر سه طرح خدماتی با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولان شهرستان انار به بهره‌برداری رسید.

‌‌افتتاح درمانگاه دامپزشکی شهرستان انار با هزینه‌ای بالغ بر 30 میلیون ریال از سوی بخش خصوصی از جمله این طرح‌ها است که با افتتاح آن واکسیناسیون و تمام خدمات درمانی دام و طیور در این مرکز انجام و سه نفر مشغول به کار شدند.

با راه‌اندازی این درمانگاه دامداران و مرغداران مسافت 100 کیلومتر انار به رفسنجان را نباید طی کنند و در این مرکز خدمات انجام می‌شود.

‌همچنین کانال رسوب‌گیر منابع طبیعی انار به طول 13 کیلومتر با هزینه‌ای بالغ بر 198 میلیون ریال به منظور جلوگیری از حرکت شن‌های روان بیابان و ایجاد فضای مناسب برای عملیات بیولوژیک به منظور امنیت جاده در معرض توفان و شن امروز افتتاح شد.

‌افتتاح بندخاکی نیمه متراکم گلشن 4 به طول یک هزار و 218 متر، حجم عملیات خاکی 4 هزار و 200 متر مکعب، اجرای سنگ و سیمان 400 متر مکعب با هزینه‌ای معادل‌ 510 میلیون ریال از دیگر طرح‌های مورد افتتاح در هفته دولت بود.

علی موسی‌زاده مسئول منابع طبیعی شهرستان انار اظهار داشت: بند خاکی گلشن دو و سه در حال اجرا و بند خاکی گلشن یک قبلا افتتاح شده است.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول