اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با هفته دولت صورت گرفت

بهره‌برداری از 8 پروژه عمرانی در کهریزسنگ

خبرگزاری فارس: شهردار کهریزسنگ نجف‌آباد از بهره‌برداری هشت پروژه عمرانی هم‌زمان با هفته دولت خبر داد.

بهره‌برداری از 8 پروژه عمرانی در کهریزسنگ

یدالله مؤمن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه شهرداری کهریزسنگ پروژه‌های فرهنگی و عمرانی بسیاری دارد، اظهار کرد: بخشی از پروژه‌های این شهر در هفته دولت و بخشی هم‌زمان با دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه کهریزسنگ یک شهر فرهنگی است، افزود: پروژه‌های عمرانی، ورزشی و رفاهی در اولویت خدمات شهرداری قرار گرفته است.

شهردار کهریزسنگ تصریح کرد: در سال جاری 12 پروژه مهم در شهرداری کهریزسنگ اتمام می‌یابد که فقط هشت پروژه در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه مسقف کردن گلزار شهدا از پروژه‌های فرهنگی این شهرداری است، ادامه داد: ساخت آب‌نمای موزیکال، کانال دفع آب‌های سطحی، آسفالت معابر، نورپردازی بلوار حضرت امام(ره) را از پروژه‌های مهم این شهرداری برشمرد.

مؤمن‌زاده همچنین ترمیم چاه آب کشاورزی برای تأمین آبیاری فضای سبز و نصب منبع آب هوایی برای ذخیره‌سازی را از دیگر پروژه مهم و مورد نیاز این شهر با توجه به کمبود آب در اصفهان دانست.

وی گفت: 400 میلیون تومان برای افتتاح هشت پروژه عمرانی این شهرداری هزینه شده است.

شهردار کهریزسنگ از بهره برداری پروژه‌های باغ بانوان، خانه کشتی و تندیس شمع در گلزار شهدا در نیمه دوم سال جاری و هم‌زمان با دهه فجر خبر داد.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول