اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بردسکن:

80 پروژه در بردسکن بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار بردسکن از بهره‌برداری 80 پروژه در طول هفته دولت خبر داد.

80 پروژه در بردسکن بهره‌برداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، صبح امروز محمد عباسپور در حاشیه بهره‌برداری پروژه‌های هفته دولت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: از این تعداد 66 پروژه عمرانی و خدماتی در طول هفته افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که اعتبار آن بالغ بر 110 میلیارد و 910 میلیون ریال است.

عباسپور گفت: با توجه به نگاه دولتمردان مبنی بر توجه به روستاها و مناطق محروم بیش از 75 درصد پروژه‌ها در روستاها و مناطق محروم افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که تا چهارمین روز از هفته دولت بیش از نیمی از پروژه‌ها به بهره‌برداری رسیده و مابقی در روزهای دیگر این هفته و در مراسمی افتتاح می‌شود و مردم شهرستان از نعمت آن خدمات برخوردار می‌گردند.

وی ضمن نوید به سرمایه‌گذاران در شهرک صنعتی بردسکن، از اجرای پروژه‌ گازرسانی به شهرک صنعتی بردسکن خبر داد.

حجت‌الااسلام علی اصغر امینی امام جمعه شهرستان بردسکن نیز در این جلسه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و امام راحل مبنی بر اینکه خدمات انجام شده را به مردم اطلاع‌رسانی باید کرد و گفت: هفته دولت بهترین فرصت برای بازگو کردن خدمات انجام شده است که مردم در جریان اقدامات دولت قرار بگیرند.

امام جمعه بردسکن افزود: بیان کارهای انجام شده در هفته دولت سبب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود و خبرنگاران بهترین انعکاس دهنده  خدمات انجام شده دستگاه‌های اجرایی هستند.

انتهای پیام/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول