اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای شروع هفته دولت تا‌کنون

16 طرح عمرانی و کشاورزی در روانسر به بهره‌برداری رسیده است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان روانسر گفت: 22 طرح عمرانی، کشاورزی و آموزشی در هفته دولت در روانسر به بهره‌برداری خواهد رسید که تاکنون 16 طرح آن افتتاح شده است.

16 طرح عمرانی و کشاورزی در روانسر به بهره‌برداری رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جلال صفری در مراسم افتتاح پروژه‌های شهرستان روانسر اظهار کرد: 22 طرح عمرانی، کشاورزی و آموزشی در هفته دولت در شهرستان روانسر به بهره‌برداری خواهد رسید.

صفری افزود: 20 طرح با اعتباری بیش از 81 میلیارد و 602 میلیون ریال و دو طرح نیز با اعتباری بیش از 38 میلیارد ریال در هفته دولت امسال در این شهرستان کلنگ‌زنی می‌شود.

وی تصریح کرد: از ابتدای شروع هفته دولت تا‌کنون 16 طرح عمرانی و کشاورزی با اعتباری بیش از 81 میلیارد ریال در شهرستان روانسر افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.

فرماندار شهرستان روانسر این طرح‌ها را شامل 9 طرح بهسازی و آسفالت راه روستایی به طول 21 کیلومتر با اعتباری بیش از 21 میلیارد و 100 میلیون ریال، طرح روکش آسفالت روانسر به پاوه از محور مله‌پلنگانه به طول چهار کیلومتر با اعتباری بیش از دو میلیارد ریال و افتتاح 14.5 کیلومتر کانال بتنی اراضی روانسر با اعتباری بیش از 14 میلیارد و 700 میلیون ریال است.

صفری افتتاح ساختمان هنرستان کشاورزی خوشه‌های زرین روانسر با اعتباری بیش از 10 میلیارد ریال، آغاز عملیات کارخانه شیشه ایمنی و نشکن (سکوریت) با هزینه 33 میلیارد ریال و تولید 400 هزار مترمربع شیشه در سال با اشتغالزایی 20 نفر به طور مستقیم و افتتاح 3 واحد مرغداری گوشتی با ظرفیت 60 هزار قطعه و اشتغالزایی 12 نفر از دیگر طرح‌های افتتاحی هفته دولت تا به امروز اعلام کرد.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول