اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 455 میلیون تومانی

پروژه بهسازی معابر روستای تشان بهبهان به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بهبهان از بهسازی و آسفالت روستای کلگه‌زار بخش تشان این شهرستان با صرف اعتبار 455 میلیون تومان خبر داد.

پروژه بهسازی معابر روستای تشان بهبهان به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، محمد یزدانی‌مقدم عصر دوشنبه در مراسم افتتاح بهسازی و آسفالت روستای کلگه‌زار بخش تشان این شهرستان اظهار کرد: دولت‌های نهم و دهم توجه خاصی به روستاها و مناطق محروم داشته برای  آبادانی آنها تلاش زیادی کرده است.

وی تصریح کرد: به دلیل همین توجه‌ها و نگاه ویژه دولت به قشر محروم و نیازمند کشور، امروز شاهد آبادانی قسمت‌های عمده‌ای از بخش‌ها و روستاها در شهرهای مختلف استان خوزستان به ویژه شهرستان بهبهان هستیم.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بهبهان خاطرنشان کرد: با همت و تلاش دهیاری و بخشداری تشان، فاز نخست بهسازی و آسفالت روستای کلگه‌زار بخش تشان بهبهان از سال 1384 آغاز شده و تا به امروز توانسته‌ایم بخش عمده‌ای از این روستا را بهسازی و آسفالت کنیم.

وی در ادامه در خصوص اقدامات انجام شده در این روستا گفت: اجرای 900 متر کانال بلوکی، اجرای 2 هزار متر جوی و جدول، 7 هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری و خاکریزی، 13 هزار مترمربع زیرسازی و 10 هزار و 500 مترمربع آسفالت معابر از جمله اقدامات انجام شده در این هفت سال بوده است.

یزدانی‌مقدم خاطرنشان کرد: این عملیات بهسازی و آسفالت روستای کلگه‌زار با صرف اعتبار 455 میلیون تومان از محل اعتبارات تملک و دارایی شهرستان بهبهان انجام شده است.

وی بیان کرد: مقدار کمی از بهسازی و آسفالت معابر این روستا باقی مانده که امیدواریم با حمایت مسئولان و شورای برنامه‌ریزی بهبهان و با کمک و همکاری اهالی روستا، ضمن تامین اعتبار لازم، این عملیات را به پایان برسانیم.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بهبهان در پایان تصریح کرد: در حال حاضر پیاده‌روسازی و نهال‌کاری در پیاده‌روهای روستا نیز در حال انجام بوده و با عنایت خداوند کار بدون هیچ وقفه‌ای در حال اجراست.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول