اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خدابنده:

سفرهای استانی دولت پاسخی منطقی به خواست مردم است

خبرگزاری فارس: فرماندار خدابنده گفت: سفرهای استانی دولت نهم و دهم در استان‌ها پاسخی منطقی و عادلانه به خواست عموم مردم است.

سفرهای استانی دولت پاسخی منطقی به خواست مردم است

نورالدین رفیعی در حاشیه نمایشگاه دولت مهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: محرومیت‌زدایی و افزایش سطح استانداردهای آموزشی و افزایش سرانه ورزشی از دستاوردهای سفرهای استانی هیئت دولت به شهرستان خدابنده است.

وی با بیان اینکه توسعه و بهسازی ظرفیت‌ها در حوزه ارتباطات و فناوری از دیگر دستاوردهای این سفرها به شهرستان است، خاطرنشان کرد: افزایش تولید و فرصت‌های اشتغال با حمایت از بنگاه‌های اقتصادی زودبازده از دیگر اقدامات دولت محسوب می‌شود.

فرماندار خدابنده کنترل آب‌های سطحی و تقویت سفره‌های زیرزمینی آب را مهم دانست و گفت: با توجه به مصوبات سفرهای هیئت دولت در استان زنجان، تاکنون اقدامات مهمی در شهرستان خدابنده در این زمینه انجام شده است.

وی افزایش سطح زیر کشت آبی را از دیگر مصوبات سفرهای هیئت دولت برشمرد و افزود: افزایش تولیدات کشاورزی و محصولات گلخانه‌ای از دیگر اقدامات دولت در شهرستان خدابنده است.

رفیعی با اشاره به افزایش سطح بهداشت عمومی و ایجاد و توسعه ظرفیت‌های بهداشتی و درمانی خاطرنشان کرد: در این زمینه در شهرستان خدابنده اقدامات مهمی انجام شده است.

وی بر ضرورت توسعه، بهسازی و ایجاد ظرفیت در حوزه مسکن، عمران شهری و روستایی تاکید کرد و گفت: شهرستان خدابنده از این ظرفیت‌ها برخوردار بوده و تاکنون اقدامات مهمی در این زمینه انجام شده است.

فرماندار خدابنده با بیان اینکه توسعه اجتماعی، میراث فرهنگی و اماکن ورزشی از دستاوردهای دولت در شهرستان خدابنده محسوب می‌شود، افزود: توسعه شهری، عمران معابر، بافت‌های فرسوده شهری و ساماندهی سکونت‌گاه‌های غیر رسمی از دیگر دستاوردهای دولت است.

وی با اشاره به اینکه حمایت از سرمایه‌گذاران تاسیسات گردشگری و صنایع دستی از دستاوردهای مهم دولت در شهرستان خدابنده است، افزود: ترویج فرهنگ نماز با توسعه کانون‌های فرهنگی و تربیتی از دیگر دستاوردهای دولت در شهرستان محسوب می‌شود.

رفیعی توسعه ارتباطات به ویژه در بخش محورهای مواصلاتی را مهم ارزیابی کرد و گفت: با عنایت دولت نهم و دهم توجه ویژه‌ای در این زمینه شده است.

وی افزایش ظرفیت و امکانات ستاد بحران شهرستان خدابنده را از دیگر اقدامات دولت در شهرستان خدابنده عنوان کرد و گفت: برای افزایش امکانات ستاد بحران اقدامات لازم انجام شده است.

فرماندار خدابنده ادامه داد: سفرهای استانی دولت نهم و دهم و تشکیل جلسات هیئت دولت در استان‌ها پاسخی منطقی و عادلانه به خواست عموم مردم است.

وی با بیان اینکه استان زنجان میزبان سه دور سفر استانی هیئت دولت بوده است، افزود:‌ سفرهای دولت به استان‌ها از افتخارات فراموش‌نشدنی محسوب می‌شود.

رفیعی بر ضرورت تحقق مصوبات هیئت دولت در استان‌ها تاکید کرد و گفت: با اجرای مصوبات دور سوم سفر، ظرفیت‌های جدیدی در فصول مختلف ایجاد شده و شاخص‌های رشد و توسعه همراه با تحقق عدالت اجتماعی بوده است.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول