اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور جوان استاندار چهارمحال و بختیاری:

باز کردن حلقه مدیریتی کشور از مهم‌ترین دستاوردهای دولت است

خبرگزاری فارس: مشاور جوان استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تشکیل مشاوران جوان و باز کردن حلقه مدیریتی کشور از مهم‌ترین ابتکارات و دستاوردهای دولت عدالت‌محور است.

باز کردن حلقه مدیریتی کشور از مهم‌ترین دستاوردهای دولت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، احمد شیرانی در نشست شورای اداری جوان این استان اظهار داشت: قرار گرفتن در هفته دولت این امکان را به ما می‌دهد تا با تشریح دستاوردهای دولت گام مهمی در اطلاع‌رسانی این خدمات برداریم.

وی افزود: چهارمحال و بختیاری مانند سایر استان‌های دیگر در دوران دولت نهم و دهم در عرصه‌ها و حوزه‌های مختلف از رشد و توسعه مطلوبی برخوردار شده است.

شیرانی عدالت‌محوری را مهم‌ترین ویژگی دولت نهم و دهم دانست و تصریح کرد: در سایه همین عدالت‌محوری در زدودن محرومیت از این استان گام‌های مهمی برداشته شده است.

مشاور جوان استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در حال حاضر این استان از یک منطقه محروم به یک استان برخوردار تبدیل شده به گونه‌ای که وجوه آن بسیار بارز است.

شیرانی با اشاره به پروژه‌های مهر ماندگار این استان، اظهار داشت: با تکمیل این پروژه‌ها خدمات و دستاوردهای دولت به نتیجه نهایی می‎رسد و ما شاهد تحول چشمگیری در استان خواهیم بود.

وی، تشکیل مشاوران جوان را از مهم‌ترین دستاوردهای دولت نهم و دهم دانست و گفت: باز کردن حلقه مدیریتی کشور و وارد کردن جوانان به عرصه‌های سیاسی و اجتماعی کشور از ابتکارات این دولت است.

شیرانی با بیان اینکه جوانان بخش بزرگی از سیستم مدیریتی استان را به خود اختصاص داده‌اند، افزود: مدیران جوان استان برآمده از گروه مشاوران جوان هستند و این موضوع نقش بسیار مهمی در پیشبرد برنامه‌ها و اهداف استان داشته است.

مشاور جوان استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: باید به جوانان با دید سرمایه‌ای نگاه شود و از آن‌ها در سیستم‌ مدیریتی استان بهره گرفت.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول