اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌شمالی:

دولت دهم به پرکاری و خدمت بی‌منت به مردم مشهور است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌شمالی تاکید کرد: دولت نهم و دهم به پرکاری و خدمت بی‌منت به مردم مشهور است.

دولت دهم به پرکاری و خدمت بی‌منت به مردم مشهور است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمه، محمود احمدی‌بیغش بعد از ظهر امروز در جمع مدیران شهرستان گرمه اظهار کرد: امروز فضای کار و خدمت رسانی بیش از هر زمان دیگر احساس می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم ما لایق خدمتگزاران خوب و خدمت مضاعف هستند، تصریح کرد: دولت‌مردان نیز به عنوان خدمتگزاران مردم برای هرگونه خدمات‌رسانی و کار و تلاش دریغ نمی‌کنند.

نماینده عالی دولت در خراسان‌شمالی تلاش‌های دولت نهم و دهم را ستود و گفت: بر اساس عدل و انصاف و بر پایه فرموده رهبر معظم انقلاب این دولت به پرکاری و خدمت بی منت به مردم مشهور است.

وی افزود: پس از هفته دولت دستاوردهای سفرهای استاندار و برآیند خواسته‌های مردم در جلسات داخلی با حضور فرمانداران، مسئولان شهرستان‌ها و ائمه جمعه بررسی، رسیدگی و عملیاتی خواهد شد.

احمدی‌بیغش با اشاره به دستاوردهای جمهوری اسلامی در سال‌های اخیر گفت: ایران اسلامی امروز دهمین کشور هسته‌ای دنیا و یازدهمین کشور فضایی دنیا است و بزودی دانشمندان ما موفق به ارسال موجودات زنده به فضا خواهند شد.

نماینده عالی دولت در استان اضافه کرد: امروز با حمایت مردم و غیرت دینی که امام در روح دولت و نظام اسلامی دمید صاحب تکنولوژی غنی سازی 20 درصد اورانیوم هستیم.

وی همچنین در ادامه، کلنگ احداث مجتمع اداری شهرستان گرمه را بر زمین زد، این پروژه که در قالب آن 18 دستگاه دولتی در این مجتمع اداری مستقر خواهند شد در مرحله اول دارای یک میلیارد تومان اعتبار است.

همچنین با حضور استاندار خراسان‌شمالی ساختمان فرمانداری شهرستان گرمه به بهره‌برداری رسید.

ساختمان فرمانداری گرمه با زیربنای یک هزار و 353 متر مربع با اعتبار بیش از یک میلیارد تومان در مدت 15 ماه اجرا و به بهره‌برداری رسید.

این ساختمان مجهز به سیستم‌های اتوماسیون اداری، دیتا، برق اضطراری، سرمایشی و گرمایشی، اعلام حریق و تلفن مرکزی و ... است.

انتهای پیام/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول