اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری قلعه‌گنج:

همت دولت دهم بر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهرستان قلعه‌گنج گفت: دولت خدمتگزار همت خود را بر این گذاشته است که تا پایان دولت دهم تمام پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام در سطح کشور به بهره‌برداری برسد.

همت دولت دهم بر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است

‌‌ایوب فلاحی در حاشیه افتتاح پروژه‌های هفته دولت در این شهرستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: دولت خدمتگزار همت خود را بر این گذاشته است که تا پایان دولت دهم تمام پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام در سطح  کشور به بهره‌برداری برسد.

فلاحی با اشاره به اینکه در شهرستان قلعه‌گنج در بخش آب و برق کشاورزی تحولات بزرگی رخ داده است، تصریح کرد: در این منطقه نیز پروژه رفع ولتاژ برق یکی از این اقدامات خوب دولت است.

وی افزود: در حوزه نیرو در بیش از 20 محله شهرستان قلعه‌گنج با اعتبار بیش از 10 میلیارد ریال تجهیزات رفع افت ولتاژ نصب و به بهره‌برداری رسید.

فلاحی عنوان کرد: با افتتاح این پروژه‌ امیدواریم که مردم دیگر نگران رفع افت ولتاژ برق در این شهرستان نباشند.

وی ابراز داشت: در حوزه آبخیزداری نیز یک بند سنگی سیمانی با اعتبار بیش از یک میلیارد و 650 میلیون ریال آماده آبگیری و به حوزه آبخیز روستای کشت افزوده شد.

فلاحی بیان داشت: با توجه به اینکه پدیده خشکسالی در این مدت موقعیت بحرانی را پدید آورده با ایجاد بندهای سنگی‌سیمانی نیز از هدررفت آب جلوگیری و به ذخیره آب برای مصارف کشاورزی و شرب منطقه کمک می‌شود.

به گزارش فارس، همزمان با پنجمین روز از هفته دولت با حضور سرپرست فرمانداری قلعه‌گنج و مسئولان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بازدید و افتتاح کردند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول