اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمنان در گفت‏وگو با فارس:

668 پروژه رهاورد سفرهای دولت به سمنان است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سمنان اعلام کرد: 668 پروژه ریز و درشت رهاورد سفرهای استانی دولت به سمنان است.

668 پروژه رهاورد سفرهای دولت به سمنان است

حسن سعدالدین امروز در حاشیه بهره‏برداری از طرح‏های هفته دولت در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار داشت: در سفر دور نخست رئیس‌جمهوری و هیئت دولت به سمنان، 149 طرح برای اجرا در این شهرستان به تصویب رسید که عملیاتی ساختن آنها بیش از 98 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی تصریح کرد: در سفر دور دوم دولت به شهرستان سمنان نیز 333 پروژه به تایید نهایی هیئت وزیران رسید که هم‏اینک 87 درصد آن اجرایی شده است و کار با قوت در این بخش ادامه دارد.

فرماندار شهرستان سمنان گفت: در سفر دور سوم رئیس جمهوری و هیئت دولت نیز 186 طرح تصویب شد و هم‏اکنون این طرح‏ها بالای 50 درصد پیشرفت دارند.

سعدالدین ادامه داد: امید است تا با پیگیری‏های انجام شده و اختصاص اعتبارات مورد نیاز، مصوبات سفر دور سوم دولت به سمنان تا پایان عمر دولت دهم اجرایی شود.

وی اضافه کرد: دولت احمدی‏نژاد در سه سفر استانی انجام شده که در فواصل زمانی کوتاهی از یکدیگر انجام شد، پروژه‏های بسیار خوبی در سمنان اجرایی کرد و به واقع، امروز سمنان به یک کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است.

*29 درصد اعتبارات در اختیار روستاها قرار گرفت

فرماندار شهرستان سمنان همچنین با بیان اینکه در برهه کنونی سیاست‏های شهید رجایی در رسیدگی به محرومان و پابرهنگان محقق شده است، اظهار داشت: 29 درصد اعتبارات تملک‏ دارایی‏های استان‏ها در بودجه امسال در اختیار روستاها قرار گرفته است.

وی افزود: این در حالی است که به عنوان نمونه در استان سمنان، تنها 25 درصد جمعیت استان در روستاها زندگی می‏کنند و این نشان می‏دهد که دولت، رقم بسیار بزرگی را برای توسعه و عمران روستایی اختصاص داده است.

سعدالدین این اقدام را الگو گرفته از تفکر اسلامی، روحیه حضرت امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهیدان رجایی و باهنر در لزوم توجه به محرومان جامعه دانست.

فرماندار شهرستان سمنان گفت: با وجود همه تلاش‏ها و هجمه‏هایی که دشمنان اسلام و نظام علیه ایران دارند، به پیشرفت‏های بزرگی دست یافته‏ایم که جای شکرگزاری دارد.

وی تصریح کرد: زنده شدن شعارهای انقلاب اسلامی در جهان عامل دیگری است که به دولت‏های نهم و دهم محبوبیت می‏بخشد.

سعدالدین گفت: ما در این سال‏ها شاهد بودیم که هر گاه نظام می‏خواهد هویت و استقلال خود را بیشتر فریاد بزند، هجمه‏ها، حمله‏ها و توطئه‏ها علیه کشورمان افزایش می‏یابد.

فرماندار شهرستان سمنان افزود: امروز حوادث منطقه و شکل‏گیری بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان برگرفته از آرمان‏های انقلاب است.

انتهای پیام/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول