اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سابق پلیس ‌راه کهگیلویه و بویراحمد:

رفع نقاط حادثه‌خیز کهگیلویه و بویراحمد دغدغه پلیس ‌راه است

خبرگزاری فارس: فرمانده سابق پلیس ‌راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از نقاط ضعفی که در این شش سال مدیریت پلیس ‌راه استان مشاهده کردم کندی عملیات رفع نقاط حادثه‌خیز بود.

رفع نقاط حادثه‌خیز کهگیلویه و بویراحمد دغدغه پلیس ‌راه است

محمدباقر سلیمی در حاشیه تودیع و معارفه رؤسای سابق و جدید پلیس ‌راه کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه به همراه همکاران خود شش سال خوب و پر از موفقیت را پشت سر گذاشتیم، اظهار کرد: همکاران ما در پلیس‌ راه استان کهگیلویه و بویراحمد در این استان چهار فصل و در سرما و گرما و در هر حالتی تنها به فکر خدمت به مردم در راه‌ها بودند.

فرمانده سابق پلیس ‌راه استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در این مدت همکاری خوب و صمیمانه‌ای میان دستگاه‌های مرتبط با این امر در استان برقرار بود و اهداف متعددی را دنبال کردیم که به صورت نسبی و بالاتر از حد انتظار این اهداف عملیاتی شد.

وی به اولویت کار خود و همکارانش در این مدت شش سال اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین اولویت ما کنترل روند تصادفات جاده‌ای در استان بود که بر همین اساس امروز نسبت به شش سال قبل 50 درصد کاهش تلفات جاده‌ای در استان را شاهد هستیم.

وی تعداد کشته‌های جاده‌ای این استان در سال 84 را به صورت سالانه 228 نفر ذکر کرد و گفت: اکنون در سال 91 این تعداد دقیقا با آمار 114 نفری به نصف تقلیل یافته است.

سلیمی ادامه داد: این آمار و کاهش کاملا محسوس تصادفات و تلفات جاده‌ای در محورهای مواصلاتی ما را در ردیف استان‌های برتر کشور قرار داد و اکنون بر خود می‌بالیم که از این حیث در کشور دارای رتبه هستیم.

فرمانده سابق پلیس ‌راه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بیشتر طرح‌های جاده‌ای در ردیف بهترین‌ها قرار گرفته‌ایم و اکنون راه‌های این استان جزو امن‌ترین راه‌های کشور محسوب می‌شوند.

سلیمی به طرح نوروزی امسال اشاره کرد و افزود: در نوروز امسال نیز نسبت به سال گذشته کاهش 50 درصدی تلفات در محورهای استان محقق شد که همه مرهون خدمات همکاران ما در پلیس ‌راه استان و تعامل و همکاری صمیمانه دیگر دستگاه‌های همکار است.

وی از کاهش تلفات جاده‌ای امسال تا امروز سخن به میان آورد و گفت: در چند ماه سپری شده از سال جاری نیز کاهش 25 درصدی تلفات جاده‌ای را در استان شاهد بوده‌ایم که با این تلاش و همتی که همه دستگاه‌ها از خود نشان می‌دهند در پایان سال آماری بهتر از سال‌های گذشته رقم خواهد خورد.

فرمانده سابق پلیس‌ راه استان کهگیلویه و بویراحمد رسانه‌ها را بهترین یاور پلیس ‌راه برای فرهنگ‌سازی دانست و یادآور شد: اکنون اگر چنین موفقیتی حاصل شده بخش بزرگی از آن متعلق به جامعه رسانه‌ای و مطبوعاتی است که هیچ‌گاه ما را تنها نگذاشتند.

سلیمی به نقاط ضعف و قوت در این شش سال مدیریت نیز اشاره کرد و ابراز داشت: علاوه بر کاهش بسیاری از تصادفات و تلفات جانی، ارتقاء روحیه کارکنان و آموزش‌های تخصصی در پلیس ‌راه به همکاران از نقاط قوت بود.

وی از نقاط ضعف نیز سخن به میان آورد و گفت: در رفع نقاط حادثه‌خیز و ایمن‌سازی جاده‌ها در کهگیلویه و بویراحمد همه اهداف ما محقق نشد که به رغم زحمات و تلاش‌های کشیده شده توسط دستگاه‌های مسئول به اهداف خود در این ارتباط نرسیدیم.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول