اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‏فقیه در دماوند:

دولت دهم در انقلابی‏گری میدان‏دار خوبی بود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‏فقیه در شهرستان دماوند، دولت‏های نهم و دهم را در انقلابی‏گری میدان‏داری خوب توصیف کرد.

دولت دهم در انقلابی‏گری میدان‏دار خوبی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی ظهر امروز در حاشیه نمایشگاه «دستاوردهای دولت» که اخیراَ با حضور فرماندار دماوند، امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران، جمعی از مسئولان استانی و اغلب مسئولان محلی در «جیلارد» دماوند افتتاح شد، اظهار داشت: مردم مشاهده کردند که انسان‏هایی حاضر در میدان، ادعایی برای مسئولیت ندارند.

وی ادامه داد: این افراد مدال افتخار خود را خدمت شایسته به مردم اعلام کردند و بر اساس بیان مشهور رهبر فرزانه انقلاب، بهترین راه مبارزه با دشمنان را ارائه شایسته‏ترین خدمات به مردم می‏دانستند.

علاءالدینی اضافه کرد: این دولت پا به عرصه خدمت‏رسانی گذاشت و به دفاع از ارزش‏های انقلاب اسلامی پرداخت.

نماینده ولی فقیه در شهرستان دماوند افزود: بر اساس آیه شریفه «و من احسن قولا ممن دعا الى الله و عمل صالحا» بهترین افراد با ذکر نام خدا و برای رضای خداوند تلاش کردند و در کنار این شعار عمل صالح نیز انجام دادند.

وی ادامه داد: اما باید همه بر این مهم آگاه باشند که این برکات همه از اسلام و وحدت است و حفظ این دو رکن اساسی وظیفه امروز امت اسلامی است.

علاءالدینی اضافه کرد: به فرموده رهبر فرزانه انقلاب دولت کنونی در سال انتهایی از خدمت خود می‏تواند کارهای محکم و استواری انجام دهد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان دماوند افزود: مردم ایران اسلامی به ویژه مردم شریف شهرستان دماوند همواره قدردان زحمات دولت‏مردان خود هستند.

وی ادامه داد: هفته دولت و سالروز شهادت مظلومانه رجایی و باهنر فرصتی مناسب است تا من از لسان مردم دماوند از زحمات دولت قدردانی کنم.

علاءالدینی اضافه کرد: مردم عزتمند ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس فرزندان‏شان را به دست خود کفن پوشاندند و به جبهه‏های حق علیه باطل فرستادند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان دماوند افزود: حال امروز همان پدران و مادران شهیدان با درکی صحیح از وضع موجود کشور و جهان برای مقاومت در برابر دشمنان در جریان تشدید تحریم‏ها آماده هستند.

انتهای پیام/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول