اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازرس کل استان قزوین:

ارسال گزارش‌های هشدار دهنده از وظایف سازمان بازرسی است

خبرگزاری فارس: بازرس کل استان قزوین گفت: ارسال گزارش‌های هشدار دهنده به دستگاه‌ها از وظایف مهم و کلیدی سازمان بازرسی است.

ارسال گزارش‌های هشدار دهنده از وظایف سازمان بازرسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل بازرسی استان قزوین، محمدحسین یزدان‌پناه با تأکید بر اهمیت گزارش‌های هشدار دهنده و با اشاره به ماده 46 آیین‌نامه اجرایی قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور اظهار کرد: مدیران گروه‌های نظارت و بازرسی موظف هستند تا با کسب اطلاعات لازم و به هنگام از دستگاه‌های مشمول بازرسی و به منظور پیشگیری از بحران اجتماعی، وقوع جرم و نقض قوانین، با اطلاع سازمان و بدون رعایت تشریفات مربوط به تهیه گزارش‌های بازرسی، سریعا هشدار لازم را برای اتخاذ تصمیم‌های مناسب به دستگاه‌های اداری بدهند.

وی ادامه داد: نظارت بر وظایف دستگاه‌های مختلف اجرایی در ارتباط با برنامه پنجم توسعه، تهیه گزارشات راهبردی، حساسیت نسبت به مسائل برون سازمانی و تعامل هرچه بیشتر با دستگاه‌ها از دیگر مواردی است که باید مورد توجه گروه‌های نظارت و بازرسی باشد.

تحقق رضایتمندی عمومی با گسترش چتر نظارتی بر کمیسیون معاملات دولتی

بازرس کل استان قزوین با اشاره به حضور مؤثر بازرسان در کمیسیون معاملات دستگاه‌های اجرایی گفت: خوشبختانه با همت و تلاش همکاران، حضور به هنگام در کمیسیون معاملات و نظارت بر فرآیند امور و همکاری خوب دستگاه‌های اجرایی با مجموعه نظارتی، انحراف از وظایف قانونی و تخلف به صورت قابل ملاحظه‌ای کاهش و رضایتمندی مردم نیز در این زمینه افزایش یافته است.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول