اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران:

وظیفه بازرسی نظارت بر حسن انجام امور است

خبرگزاری فارس: جانشین رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: بازرسی وظیفه دارد بر حسن انجام امور نظارت داشته باشد و حسن انجام امور به دست مدیران آن مجموعه است.

وظیفه بازرسی نظارت بر حسن انجام امور است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعتی پیش حسین رحمت با شرکت در جلسه تودیع و معارفه مدیر بازرسی شهرداری منطقه 15 ضمن تقدیر و تشکر از زحمات غلام‌حسین تقویان‌فر به‌عنوان مدیر پیشین بازرسی شهرداری منطقه که جزو بازرسان ‌شایسته و ‌با سابقه بود،‌ حمیدرضا علی‌اکبر را به‌عنوان مدیر جدید بازرسی منطقه معرفی کرد و یادآور شد: از ایشان می‌خواهم کار را در منطقه 15 با حضور میدانی و با شناسایی تمام خصوصیات منطقه و نقاط قوت و ضعف آن تحویل بگیرند.

جانشین رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران در بیان شاخصه‌های انسان مومن خاطرنشان کرد: امانت‌داری و وفای به عهد از خصوصیات مومن است که مسئولان باید به آن توجه داشته باشند و علاوه بر آن وقتی مجموعه‌ای با هم تبدیل به یک تیم می‌شوند که کاری را انجام دهند؛‌ همدلی و تعامل آنها با هم باعث می‌شود که کار پیش برود.

وی در ادامه افزود: در راستای تحقق برنامه‌های سال 91 مدیریت ارشد شهری،‌‌ سازمان بازرسی شهرداری تهران جهت نظارت بر حسن اجرای تکمیل پروژه‌های ناتمام و نگهداشت شهر بازرسانی را تعیین کرده و در این بازرسی‌ها، ‌موضوعات را از دید شهروندان و نگاه مردم دنبال می‌کند.

سید احمد صفوی نیز در این جلسه ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت علی (ع) گفت: روزی یک مسئولیتی را به ما به امانت می‌دهند که با این امانت خدمتگزاری کنیم و به نحو شایسته‌ای بتوانیم به اهداف سازمان که در راستای نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم است تلاش کنیم و روزی که می‌خواهیم این امانت را به دست فرد دیگری بسپاریم بتوانیم رضایت خالق، ‌مدیران و مردم را کسب کرده باشیم.

شهردار منطقه 15 افزود: خوشا به حال کسی که در این واگذاری مسئولیت با عزت و رضایتمندی، این مسئولیت را به دیگری بسپارد و الحمدالله این مصادیق را در مدیریت پیشین بازرسی منطقه به طور قطع دیدیم و در مدتی که در خدمت ایشان بودیم از تجربه،‌ توان،‌ همراهی و اثرگذاری ایشان در انجام به موقع کارها بهره بردیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه ما معتقدیم سازمان‌های نظارتی بازوان توانمند و چشم و گوش مدیران اجرایی هستند، یادآور شد: امیدواریم مدیریت جدید بازرسی منطقه نیز با کمک مدیریت مجموعه سازمان بازرسی و تلاش دوستان بتوانند اثربخشی بیشتری برای رفاه و آسایش مردم داشته باشند.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول