اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طول ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد

بازرسی بهداشتی از مراکز تهیه مواد غذایی میناب

خبرگزاری فارس: مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان میناب از کنترل و بازرسی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی طی ماه رمضان در این شهرستان خبر داد.

بازرسی بهداشتی از مراکز تهیه مواد غذایی میناب

محمدرضا زارعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در میناب، بهداشت مواد غذایی، سلامت روزه‌داران، پیش‌گیری از بروز مسمومیت و رعایت بهداشت محیط مساجد را از مهم‌ترین اهداف این طرح عنوان کرد.

وی افزود: در این طرح صحن مساجد، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در مساجد و تکایا و نیز مراکز عمومی مانند رستوران‌ها، چلوکبابی‌ها و نانوایی‌ها از نظر بهداشت محیط کنترل، نظارت و مورد بازرسی قرار می‌گیرند.

مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان میناب اضافه کرد: هدایت خادمین مساجد و افرادی که در توزیع مواد غذایی و آشامیدنی دخالت دارند برای دریافت کارت معاینه پزشکی و رعایت نکات بهداشت فردی از دیگر اهداف این طرح است.

این مسئول در ادامه از مردم خواست تا در صورت استفاده از سبزیجات، سالاد و میوه در مراسم افطاری، به منظور جلوگیری از ابتلا به بیماری و به خطر افتادن سلامت عمومی نسبت به سالم‌سازی آن اقدام کنند.

مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان میناب اظهار داشت: هیئت امنای مساجد، تکایا و بقاع متبرکه باید به منظور پیش‌گیری از بروز هر گونه بیماری از استعمال دخانیات و نیز استفاده از وسایل مشترک در این اماکن جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ز30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول