اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازرس کل استان قزوین:

رویکرد سازمان بازرسی کل کشور پیشگیرانه است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بازرسی استان قزوین گفت: رویکرد اداره کل بازرسی استان قزوین مانند سازمان بازرسی کل کشور، رویکردی پیشگیرانه و اصلاح‌طلبانه است.

رویکرد سازمان بازرسی کل کشور پیشگیرانه است

محمدحسین یزدان‌پناه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: اداره کل بازرسی استان قزوین به دنبال اصلاح مشکلات و موانعی است که موجب می‌شود یک دستگاه اجرایی خروجی مناسب نداشته و پیشرفت نکند.

یزدان پناه موضوع فساد مالی را یک موضوع چند وجهی عنوان کرد و ضعف افراد، فرایندهای اداری، بخش‌نامه‌ها، مباحث اقتصادی و فرهنگی را از جمله دلایل ایجاد فساد مالی و اداری دانست.

نهادینه کردن فرهنگ مبارزه با فساد در جامعه

وی با تأکید بر اهمیت نهادینه کردن فرهنگ مبارزه با فساد در جامعه و نقش آن در پیشگیری از جرایم، تصریح کرد: مبارزه با فساد جز با نهادینه کردن فرهنگ نظارت در جامعه تحقق نخواهد یافت و در حال حاضر نیز فضای مناسبی در جامعه برای مبارزه با فساد وجود دارد.

بازرس کل استان قزوین خاطرنشان کرد: کسانی که از هر دستگاهی شکایتی دارند، می‌توانند با مراجعه به سامانه رسیدگی به شکایت، موضوع خود را به این اداره منعکس کنند و اگر به اینترنت دسترسی ندارند نیز با مراجعه به ستاد خبری این مرکز از طریق تلفن 136 این شکایت خود را منتقل کنند.

این مسئول تأکید کرد: جلوگیری و پیشگیری از جرم یکی از مهم‌ترین وظایف اداره کل بازرسی استان قزوین در دستگاه‌های اجرایی این استان است که به خوبی دنبال می‌شود.

وی در خاتمه با اشاره به جامع و چراغ راه بودن منویات مقام معظم رهبری در مسیر پیشبرد امور، تأکید کرد: شعار سازمان بازرسی کشور این است که این سازمان در راه تحقق شعارهای مقام معظم رهبری به عنوان بازوی معظم له با ارزیابی عملکرد دستگاه‌هایی که به نحوی در تحقق این شعار مربوط هستند، عمل خواهد کرد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول