اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نمایشگاه دولت مهر

کتاب‏های «ما می‎توانیم» و «هنگامه بیداری» در زنجان رونمایی شد

خبرگزاری فارس: کتاب‎های «ما می‎توانیم» و «هنگامه بیداری» در نمایشگاه دولت مهر با حضور استاندار زنجان رونمایی شد.

کتاب‏های «ما می‎توانیم» و «هنگامه بیداری» در زنجان رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، کتاب‎های «ما می‎توانیم» و «هنگامه بیداری» در غرفه اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان توسط استاندار رونمایی شد.

گفتنی است، کتاب «ما می‎توانیم» درآمدی بر شعار سال جاری یعنی تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

کتاب «ما می‎توانیم» به همت معاونت فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گردآوری و تدوین شده است.

کتاب «هنگامه بیداری» که شامل 110 بیدار باش در تهاجم فرهنگی دشمن از زبان مقام معظم رهبری است به موقعیت بدر و خیبر نیز پرداخته است.

این کتاب دربردارنده فرامین مهم و ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران است که در زمینه فرهنگ و تهاجم فرهنگی سخن گفته‎اند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در برهه‏‌های مختلف زمانی و با درکی عمیق نسبت به مبانی انقلاب اسلامی و با شناختی کامل از دنیای امروز و اندیشه سرمایه‎داری حاکم بر جهان غرب و آمریکا سخنان خود را بیان کرده‎اند.

سخنان مقام معظم رهبری بیدار باشی است برای همه دل بستگان به اسلام و انقلاب که با درک درست از تهاجمات فرهنگی دشمن، در مقابل آن با ابزار و لوازم فرهنگی مناسب مبارزه کنند.

لازم به ذکر است که مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان هدف از چاپ کتاب «هنگامه بیداری» را نقشه راهی برای اصحاب فرهنگ برشمرد و اظهار داشت: امیدواریم اصحاب فرهنگی با در دست داشتن این کتاب و مراجعه به آن در این جنگ فرهنگی از آن بهره ببرند.

حجت‎الاسلام علی دشتکی با تاکید بر اینکه کتاب «هنگامه بیداری» یک بیدار باش همیشگی برای اصحاب فرهنگ است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با استفاده و بهره‎گیری از این کتاب ارزشمند هرگز دچار غفلت نشویم.

وی تاکید داشت: با یاری خداوند متعال و با پیروی از مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی را به سلامت تحویل امام زمان (عج) می‏‌دهیم.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول