اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قدس گیلان:

اجرای نظام تربیتی صالحین آرزوی تمام افراد روحانی‌ و مردم متدین بود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: ‌اجرای نظام تربیتی صالحین آرزوی تمام افراد روحانی‌ و مردم متدین بود.

اجرای نظام تربیتی صالحین آرزوی تمام افراد روحانی‌ و مردم متدین بود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت هامون محمدی ‌در همایش هفته جهانی مسجد و روز بسیج مساجد و محلات در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) سپاه قدس گیلان حضور افراد روحانی‌ در برنامه‌ و فعالیت‌های بسیج را دارای اهمیت بالایی دانست و اظهار کرد: هیچ نظام تربیتی به کیفیت نظام تربیتی صالحین در کل کشور وجود ندارد و هرگاه صحبت از مسجد، پایگاه و بسیج می‌شود باید سخن از صالحین هم باشد.

وی با اشاره به اهمیت موضوع طرح صالحین در تمام رده‌های بسیج تصریح کرد: طبق گفته وزیر آموزش و پرورش این وزارتخانه تنها در بعد آموزشی فعالیت می‌کند و در بعد پرورشی و تربیتی فعالیت خاصی ندارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه هیچ نظام تربیتی به کیفیت نظام تربیتی صالحین در کل کشور وجود ندارد افزود: نظام تربیتی صالحین آرزوی تمام افراد روحانی‌ و مردم متدین بود.

وی به تحولات در طریقه عضویت بسیج اشاره کرد و یادآور شد: از این پس تنها کسانی بسیجی محسوب می‌شوند که در طول هفته حداقل دو بار در مسجد و پایگاه بسیج محل زندگی خود حضور داشته باشند.

محمدی با تصریح بر اینکه پایگاه‌های بسیج نباید در مکانی دور از مساجد قرار بگیرند خاطر نشان کرد: ارتباط بین مساجد و بسیج باید تنگاتنگ باشد.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول