اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندار آوج

4 پروژه کانال‌های آب‌رسانی در آوج افتتاح شد

خبرگزاری فارس: چهار پروژه کانال انتقال آب در شهرستان آوج با حضور فرماندار این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

4 پروژه کانال‌های آب‌رسانی در آوج افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج سیدعبد‌الله موسوی ‌در حاشیه افتتاح کانال‌های طرح آبرسانی شهرستان آوج با بیان اینکه ارزش و جایگاه خدمت از هر عبادتی بالاتر است، اظهار کرد: خداوند متعال در قرآن کریم فرموده است، کسانی که در مسیر حل مشکلات و کمک به محرومان و مستضعفان در جامعه گام برمی‌دارند قطعاً به رستگاری و پیروزی حقیقی می‌رسند.

وی افزود: امروز نیز در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی و در پناه ولایت مطلقه فقیه ایران اسلامی توانسته به اوج افتخارات و عزت خود در جهان دست یافته و معادلات جدیدی را در منطقه رقم بزند.

فرماندار شهرستان آوج با بیان اینکه شهرستان آوج یکی از قطب‌های موفق و برجسته کشاورزی استان قزوین است، تصریح کرد: زمینه دست یافتن آوج به این جایگاه ارزشمند و قابل توجه مرهون تلاش‌ها و زحماتی است که کشاورزان و باغداران آوجی طی یک سال زراعی متحمل شدند.

موسوی اضافه کرد: به هر میزان و درجه‌ای که مسئولان اجرایی در شهرستان‌ها از خود جسارت و توانمندی بیشتر و بالاتری را در زمینه اقتصادی و توسعه عمرانی نشان دهند، رضایت‌مندی عمومی شهروندان نیز افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به لزوم ساخت و بهره‌برداری از واحد‌های آموزشی و فرهنگی در این شهرستان عنوان کرد: تا پایان سال جاری قرار است چند پروژه در بخش‌های فرهنگی و عمرانی به مرحله انجام و بهره‌برداری برسد.

فرماندار شهرستان آوج بیان کرد: تحقق اهداف و چشم‌انداز‌های علمی و کشاورزی در کشور نیازمند برنامه و طرحی ویژه است.

وی تعامل و همدلی را از عوامل اصلی و بسیار مهم در امر ترویج فرهنگ تلاش و کوشش دانست و خاطرنشان کرد: ملت ایران در هر صحنه‌ای نشان داده که در برابر آرمان‌ها و دستاورد‌های نظام اسلامی در حوزه‌های مختلف و به ویژه حوزه سازندگی و عمرانی پرتلاش است و تا پای جان ایستادگی می‌کند.

فرماندار شهرستان آوج خاطرنشان کرد: امروز لازم است با همت و توان خود برای ادامه مسیر سازندگی و توسعه با جدیت بیشتری گام برداریم.

گفتنی است کانال‌های انتقال آب در روستاهای چهل‌چشمه، آروچان و کیسه‌جین با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 15 میلیون تومان و به طول 3 هزار و 450 متر از طرح‌هایی بود که با حضور فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان آوج به مرحله اتمام و بهره‌برداری نهایی رسید.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول