اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‏زمان با هفته دولت

ساختمان جدید شرکت نفت سمنان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: ساختمان جدید شرکت پخش فرآورده‏های نفتی ناحیه سمنان هم‏زمان با هفته دولت به بهره‏برداری رسید.

ساختمان جدید شرکت نفت سمنان افتتاح شد

رئیس شرکت پخش فرآورده‏های نفتی ناحیه سمنان عصر امروز در حاشیه بهره‏برداری از این طرح که با حضور استاندار سمنان، امام جمعه موقت سمنان، فرماندار سمنان، جمعی از مسئولان، خانواده‏های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و مردم برگزار شد، در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان در این زمینه اظهار داشت: این ساختمان دارای 500 متر مربع زیربنای اداری است.

حمیدرضا والی ادامه داد: ساختمان شرکت پخش فرآورده‏های نفتی ناحیه سمنان در زمینی به مساحت 4 هزار و 200 متر مربع احداث شده است.

وی تصریح کرد: این طرح اواسط فروردین ماه سال 1388 کلنگ‏زنی شد و امروز به مناسبت هفته دولت به بهره‏برداری رسید.

رئیس شرکت پخش فرآورده‏های نفتی ناحیه سمنان، اعتبار هزینه شده برای احداث ساختمان شرکت پخش فرآورده‏های نفتی سمنان را 5 میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کرد.

والی افزود: این ساختمان دارای بخش‏هایی نظیر دفتر رئیس ناحیه، امور اداری، حسابداری، حراست، عملیات و انبار، کنترل کیفیت، سرویس‏های صنعتی، خدمات رایانه، دایره فروش و . . . است.

* برای بزرگداشت رجایی و باهنر بیشتر تلاش شود

فرماندار شهرستان سمنان نیز در حاشیه بازدید از این طرح اظهار داشت: باید برای بزرگداشت مقام شهیدان رجایی و باهنر بیش از وضع فعلی تلاش کرد.

حسن سعدالدین افزود: باید با نهایت کوشش، اهداف و آرمان‏های انقلاب اسلامی را مورد مطالعه قرار داده و آنها را در جامعه اجرایی سازیم.

وی افزود: دولت‏های نهم و دهم در همه زمینه‏ها توفیقاتی به دست آورده است که مسکن مهر، امور زیربنایی و . . . از جمله آنهاست.

فرماندار شهرستان سمنان ادامه داد: اگر ساخت و سازها و تلاش‏های دولت نبود، امروز با کمبود شدید مسکن و مشکلات فرهنگی و اجتماعی مواجه بودیم.

سعدالدین اضافه کرد: هر چه قدر برای ملت ایران کار شود، باز هم کم است و همه مسئولان باید با جان و دل در خدمت مردم باشند.

در پایان این مراسم، استاندار سمنان، امام جمعه موقت سمنان، فرماندار و جمعی از مسئولان سمنان از بخش‏های مختلف ساختمان شرکت پخش فرآورده‏های نفتی سمنان دیدن کردند.

انتهای پیام/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول