اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پنجمین روز از هفته دولت

5 پروژه در شهرستان همدان افتتاح و کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: در پنجمین روز از هفته دولت چهار پروژه در شهرستان همدان افتتاح و عملیات اجرایی یک پروژه با کلنگ‌زنی آغاز شد.

5 پروژه در شهرستان همدان افتتاح و کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان، در پنجمین روز از هفته دولت پنج پروژه در شهرستان همدان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

*افتتاح خانه بهداشت دینگله کهریز

زیربنای این پروژه 85 متر مربع بود که با اعتبار 403 میلیون و 600 هزار ریال از محل اعتبارات استانی سال 89 آغاز شد و در هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

روستای دینگله کهریز از توابع بخش مرکزی شهرستان همدان با 114 خانوار و 422 نفر جمعیت است.

* کلنگ‌زنی پایگاه بهداشتی امید اکباتان

عملیات اجرایی این پروژه با اعتبار 400 میلیون ریال آغاز شد که زیربنای پیش‌بینی شده این پایگاه 100 متر مربع در دو طبقه است.

پایگاه بهداشتی مذکور در سایت مسکن مهر امید اکباتان جانمایی شده تا پس از سکونت مالکان این واحدها خدمات بهداشتی مورد نیاز را تأمین کند.

* طرح آبیاری تحت فشار در روستای امزاجرد

این طرح با حجم حدود 17 هکتار از نوع کلاسیک ثابت زیر زمینی با دو نفر اشتغالزایی است که با 570 میلیون ریال اعتبار ملی بلاعوض از صندوق توسعه کشاورزی و 257 میلیون ریال آورده بخش خصوصی انجام شد و با حضور دکتر کارخانه‌ای نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار همدان به بهره‌برداری رسید.

*بهسازی روستای بهرام‌آباد

این طرح با اعتبار 745 میلیون ریال از سال گذشته آغاز شد که شامل 358 متر جدول‌گذاری، 600 متر زیرسازی، 3 هزار و 850 متر آسفالت و یکصد متر جابجایی شبکه برق بود.

روستای بهرام‌آباد 220 نفر جمعیت دارد که تاکنون 18 فقره تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن به واحدهای مسکونی روستا پرداخت شده است.

*مرکز بهداشتی درمانی جورقان

این پروژه با حضور نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، استاندار و فرماندار همدان به دست امام جمعه جورقان افتتاح شد.

زیربنای طرح 535 مترمربع در دو طبقه است که 3 میلیارد و 160 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی هزینه در بر داشته است.

مرکز بهداشتی درمانی جورقان ضمن تجهیز با دو پزشک، یک ماما، یک دندانپزشک، دو کارشناس بهداشت خانواده، یک کارشناس بهداشت محیط یک کارشناس مبارزه با بیمار‌ی‌ها و واحدهای تزریقات و پذیرش آماده ارائه خدمات به ساکنان شهر جورقان و سه روستای نهران، اولیایی و علی‌آباد آق‌حصار است.

انتهای پیام/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول