اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پنجمین روز از هفته دولت محقق شد

افتتاح 2 پروژه عمرانی در بخش مرکزی بستک

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته دولت و با حضور سرپرست فرمانداری و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی دو پروژه عمرانی با اعتبار یک میلیارد و 740 میلیون ریال در بخش مرکزی بستک به بهره‌برداری رسید.

افتتاح 2 پروژه عمرانی در بخش مرکزی بستک

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک سرپرست فرمانداری بستک بعد از ظهر امروز در حاشیه بهره‌برداری از پروژه‌های بخش مرکزی، اظهار داشت: از آنجایی که توسعه کشور، نیازمند توسعه روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته است، برخورداری روستاها از سطح مطلوب خدمات زیربنایی ضرورت دارد.

فلکناز دهقانی افزود: خوشبختانه از آغاز فعالیت دولت نهم تاکنون شاهد اجرای صدها طرح عمرانی و خدماتی در بخش‌های مختلف شهرستان بستک بوده‌ایم که تعدادی از این طرح‌ها نیز در این بخش اجرا شده است.

وی با بیان اینکه دولت نهم و دهم تمام تلاش خود را برای برقراری عدالت اجتماعی در شهرها و روستاها بکار گرفته است، بیان داشت: امروز در سایه تلاش‌های دولت در بخش‌های مختلف عمرانی دیگر شاهد مهاجرت روستاییان به شهرها نیستیم و همین امر موجب توسعه و آبادانی روستاها شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک، احداث مجتمع‌های آب آشامیدنی، توسعه زیرساخت‌های راه، آب و برق را از دیگر خدمات دولت در این بخش برشمرد و بیان داشت: برای رفع مشکلات کنونی در روستاهای شهرستان نهایت تلاش خود را به‌کار خواهیم گرفت.

دهقانی در ادامه افزود: امروز در بخش مرکزی بستک با حضور مسئولان تعداد دو پروژه عمرانی بهره‌برداری شده است.

سرپرست فرمانداری بستک در این راستا افزود: افتتاح طرح هادی روستای چاه دزدان با اعتبار یک میلیارد و 540 میلیون ریال و افتتاح ساختمان دهیاری چاه دزدان با زیربنای 85 متر و اعتبار 200 میلیون ریال از جمله این طرح‌هاست.

یادآور می‌شود در این روز سرپرست فرمانداری بستک با هدف رفع ویژه مشکلات مردم از روستای چاه دزدان بازدید و با مردم روستا دیدار کرد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول