اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری

واحد تولیدی پلی‌فوم و پانل ساختمانی در بروجن افتتاح شد

خبرگزاری فارس: واحد تولیدی پلی‌فوم و پانل ساختمانی جام بهینه در پنجمین روز از هفته دولت با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولان شهرستانی در بروجن افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

واحد تولیدی پلی‌فوم و پانل ساختمانی در بروجن افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‎اصغر عنابستانی بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح این واحد تولیدی با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: این طرح از طرح‌های خوب اجرا شده در شهرستان بروجن است که منشأ تحولاتی در مسائل اجتماعی و اقتصادی شهرستان بروجن و استان خواهد بود.

وی با بیان اینکه دولت عدالت‌محور نهم و دهم خدمات بسیار زیادی را در زمینه‌های مختلف به مردم ارائه کرده‌ است، افزود: در حال حاضر 220 طرح مهم در شهرستان‌های هفت‌گانه استان چهارمحال و بختیاری آماده بهره‌برداری است که نشان از به ثمر نشستن اقدامات و تلاش‌های انجام شده توسط دولتمردان در این نقطه از کشور است.

وی تصریح کرد: این تعداد طرح در این استان با میزان سرمایه‌گذاری 63 میلیارد و 882 میلیون ریال اعتبار ساخته شده و زمینه اشتغال 2 هزار و 100 نفر را به صورت مستقیم در این استان فراهم کرده است.

عنابستانی با اشاره به افتتاح شرکت تولیدی پلی‌فوم و پانل ساختمانی جام بهینه در بروجن بیان کرد: این طرح زمینه اشتغال 18 نفر را به صورت مستقیم در شهرستان بروجن فراهم خواهد کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برای ساخت و بهره‌برداری از این طرح تولیدی 10 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی ادامه داد: شرکت تولیدی پلی‌فوم و پانل ساختمانی جام بهینه در شهرستان بروجن و در زمینی به مساحت 6 هزار و 500 متر مربع احداث شده است.

با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولان شهرستانی شرکت تولیدی پلی‌فوم و پانل ساختمانی جام بهینه در بروجن افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول