اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پنجمین روز از هفته دولت صورت گرفت

افتتاح بخشی از پروژه‌های بخش افزر در قیروکارزین

خبرگزاری فارس: در پنجمین روز از هفته دولت بخشی از پروژه‌های عمرانی بخش افزر قیروکارزین با حضور مسئولان محلی به بهره‌برداری رسید.

افتتاح بخشی از پروژه‌های بخش افزر در قیروکارزین

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، فرماندار قیروکارزین بعد از ظهر امروز در حاشیه افتتاح بخشی از پروژه‌های بخش افزر قیروکارزین در جمع مردم روستای مزرعه پهن این شهرستان اظهار داشت: دولت خدمتگذار و مسئولان شهرستان تمام تلاش خود را با هدف محرومیت‌زدایی از روستاها و رشد و پیشرفت این مناطق به کار گرفته و با مقایسه وضعیت روستاها نسبت به گذشته تا حدود بسیاری شاهد به ثمر نشستن این اهداف هستیم.

عبدالحسن صمدنژاد افزود: یکی از موضوعات اساسی در مناطق محروم ایجاد مساجد و پایگاه‌های فرهنگی است چراکه ضرورت توجه به مسائل دینی و فرهنگی به عنوان اولویت سایر امور بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

وی با تشریح پروژه‌های نمادین بخشی از پروژه‌های بخش افزر قیروکارزین بیان داشت: در بخش کشاورزی افتتاح کانال آب‌رسانی مزارع روستای آبگرم و همچنین بهره‌برداری از جاده بین مزارع در زاخرویه و رودخانه باز به طول هشت کیلومتر با احداث شش پل و 2.5 کیلومتر کوه‌بری و با مجموع اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

صمدنژاد ادامه داد: جاده بین مزارع دشت شور و سرافزر به طول چهار کیلومتر و 450 میلیون ریال اعتبار نیز از دیگر پروژه‌های کشاورزی به بهره‌برداری رسیده در روز پنجم از هفته دولت در قیروکارزین است.

این مقام مسئول اضافه کرد: رفع نقطه حادثه‌خیز دیمه سرخ و همچنین افتتاح جاده دشت لار به طول 3.5 کیلومتر و اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 140 میلیون ریال نیز برخی از پروژه‌های افتتاح شده اداره راه و شهرسازی در این روز از هفته دولت بود.

فرماندار قیروکارزین تصریح کرد: در راستای محرومیت‌زدایی از روستاها دو منزل مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در روستای مزرعه پهن زاخرویه با زیربنای 120 متر مربع و اعتباری بالغ بر 200 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: همچنین کلنگ ساخت خانه عالم این روستا نیز در زمینی به مساحت 450 متر مربع و زیربنای 110 متر مربع به زمین زده شد.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول