اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

31 طرح در بخش سامن ملایر کلنگ‌زنی و افتتاح شد

خبرگزاری فارس: در پنجمین روز از هفته دولت 31 طرح و پروژه در بخش سامن ملایر کلنگ‌زنی و افتتاح شد.

31 طرح در بخش سامن ملایر کلنگ‌زنی و افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر در پنجمین روز از هفته دولت 31 پروژه با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد و 762 میلیون ریال در بخش سامن ملایر به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم که جمعی از مسئولان شهرستان حضور داشتند در راستای خدمات‌رسانی دولت به مردم در بخش سامن پروژه‌های اقتصادی، تولیدی، فرهنگی، عمرانی و... افتتاح شد.

این طرح‌ها شامل افتتاح کمپینگ گردشگری شهر سامن با اعتبار یک میلیارد ریال به عنوان یکی از مهمترین پروژه‌ها و به طور همزمان افتتاح برق رستوران پارک مصلی، برق کارخانه صنعتی شایان سام، برق برای استفاده در حفاظت از زنگ دهریز (لوله گاز)، برق کارخانه تولید خیارشور شهاب یزدی، برق شرکت سبزدشت آورزمان و برق شرکت میلان ماکیان زاغه انوج جمعاً با اعتبار یک میلیارد و 300 میلیون ریال در پنجمین روز از هفته دولت انجام شد.

همچنین کلنگ‌زنی بهسازی روستای نازول با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال و افتتاح بهسازی و آسفالت روستای کرتیل‌آباد با اعتبار یک میلیارد و 900 میلیون ریال در این روز انجام شد.

افتتاح مرغداری گوشتی و ساماندهی گلزار شهدای روستای کهریز ناظم و نیز ساماندهی گلزار شهدای روستاهای بهاره و زاغه انوج با نه مزار و سه پروژه آبیاری بارانی در روستاهای آورزمان و آرته‌بلاغ جمعاً با اعتبار 4 میلیارد و 96 میلیون ریال از دیگر طرح‌های افتتاحی در بخش سامن بود.

کلنگ‌زنی سالن ورزشی روستای دهلق با اعتبار 3 میلیارد و 525 میلیون ریال، افتتاح سرایداری مدرسه خاتم‌الانبیاء نمازگاه سامن و همزمان نمازخانه مدرسه معلم روستای دهنوآورزمان، سرویس بهداشتی فرخی نیز جمعاً با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون ریال و کلنگ‌زنی مدرسه شش کلاسه واشان سامن با اعتباری افزون بر 3 میلیارد و 421 میلیون ریال از جمله طرح‌های نوسازی مدارس در پنجمین روز از هفته دولت بود.

در پنجمین روز از هفته دولت نیز افتتاح پروژه دهیاری‌ها شامل جدول‌گذاری روستاهای حسین‌آباد ناظم، انوج، کرتیل‌آباد، دهنوآورزمان، کهکدان و تعمیر غسالخانه حسین‌آباد ناظم، دیوارکشی و آبیاری قطره‌ای روستای کرتیل‌آباد و نصب پل فلزی کهکدان با اعتباری بالغ بر 890 میلیون ریال از دیگر طرح‌های افتتاحی در بخش سامن بود.

همچنین افتتاح شبکه روشنایی معابر ناحیه صنعتی سامن با اعتبار 400 میلیون ریال، افتتاح روکش راه واشان به طول پنج کیلومتر، بهره‌برداری ساختمان اداری آب و فاضلاب در سامن با اعتبار 800 میلیون ریال از طرح‌های افتتاحی بخش سامن ملایر در پنجمین روز از هفته دولت بود.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول