اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جم خبر داد

احداث 12 سالن ورزشی در شهرستان جم

خبرگزاری فارس: فرماندار جم از احداث 12 سالن ورزشی در شهرستان جم خبر داد.

احداث 12 سالن ورزشی در شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم خلیل عبداللهی در نشست مسئولان جم با مردم این شهرستان اظهار داشت: دولت نهم و دهم بیشترین حجم خدمات عمرانی را در روستاها و مناطق دوردست داشته و مردم از این خدمات رضایت دارند.

وی افزود: باید مردم را از خدمات انجام شده مطلع کنیم تا مردم بدانند که کیفیت خدمات افزایش یافته است.

فرماندار جم خاطر نشان کرد: استقرار ادارات و نهادها در شهرستان با جدیت پیگیری می‌شود و به فضل خدا به نتایج مورد نظر خواهیم رسید.

عبداللهی از راه‌اندازی اداره هلال‌احمر در جم خبر داد و تصریح کرد: در صورت اهداء زمین از طرف مردم، به‌زودی اداره هلال احمر در شهرستان جم راه‌اندازی خواهد شد.

وی افزود: توسعه زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان مهم‌ترین اولویت در بخش جوانان است و در 2 سال اخیر فعالیت ارزنده‌ای در تجهیز و توسعه اماکن ورزشی داشته‌ایم.

فرماندار جم از احداث 12 سالن ورزشی در شهرستان جم خبر داد و گفت: در دولت‌های نهم و دهم در مجموع با کلنگ‌زنی 2 سالن جدید در همین هفته، تعداد 12 سالن ورزشی در این شهرستان ایجاد شده که بی‌نظیر است.

عبداللهی اذعان داشت: در توسعه زیرساخت‌های کشاورزی نیز در شهرستان جم اهتمام ویژه‌ای داشته‌ایم که باید نهایت استفاده را از ظرفیت‌های خدادادی منطقه ببریم.

وی از راه‌اندازی روشنایی تونل‌های جم به سیراف خبر داد و افزود: پروژه روشنایی تونل‌های جم به سیراف با توجه به رفع مشکل بودجه در آینده نزدیک راه‌اندازی خواهد شد.

این مسئول یادآور شد: در ارتباط با ساخت درمانگاه تامین اجتماعی نیز مکاتبات متعددی صورت پذیرفته و پیگیر موضوع هستیم.

عبداللهی خواستار رفع مشکلات کارگران شرکت خدمات غیرصنعتی شد و بیان داشت: در ارتباط با وضعیت شرکت خدمات غیر صنعتی و مشکلات کارگران از طریق شورای تامین شهرستان تاکنون مسئله را مدیریت کرده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم حق کارگران تضییع شود.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول