اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد

احداث سالن ورزشی ویژه جانبازان و معلولان در برازجان

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان از احداث سالن ورزشی ویژه جانبازان و معلولان در برازجان خبر داد.

احداث سالن ورزشی ویژه جانبازان و معلولان در برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلامحسین خسروی در آیین تجلیل از معلولان ورزشکار شهرستان دشتستان اظهار داشت: فرهنگ و ورزش از مهم‌ترین نیازهای جوامع انسانی است و در شهرستان دشتستان توجهی خاص به این امر داشته‌ایم.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی شهرستان دشتستان از اهداف مهمی است که در دو سال اخیر مدیران اجرایی این شهرستان در دستور کار خود قرار داده‌اند و با جدیت پیگیری کرده‌اند.

خسروی بیان داشت: افزایش اعتبارات فرهنگی و ورزشی شهرستان که با پیگیری‌های مداوم مسئولان صورت پذیرفته است، روند توسعه ورزش و فرهنگ شهرستان را هموار کرده و رضایت نسبی ورزشکاران و فعالان فرهنگی را به دنبال داشته است.

وی با تاکید بر اینکه در پروژه‌های ورزشی سال جاری شهرستان دشتستان به نیازهای معلولان توجه خاصی داشته‌ایم اضافه کرد: احداث سالن ورزشی برای معلولان و جانبازان در دستور کار مدیران این شهرستان قرار دارد و پیگیری‌های لازم برای جذب اعتبارات لازم به منظور احداث این فضا را انجام داده‌ایم.

این مسئول متذکر شد: مناسب‌سازی فضای ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان یکی از مطالبات و نیازهای معلولان و جانبازان این شهرستان است و تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان را مکلف به مناسب‌سازی فضا برای جانبازان و معلولان کرده‌ایم.

نماینده ورزش جانبازان و معلولان شهرستان دشتستان نیز در این آیین گفت: مسابقات دوومیدانی جانبازان و معلولان دشتستان در سه رشته وزنه‌برداری، پرتاب دیسک و پرتاب نیزه با شرکت 100 ورزشکار دشتستانی برگزار شد.

غلامرضا مریدیان گفت: این مسابقات که در ورزشگاه برازجان برگزار شد 10 نفر برگزیده و در آیینی از آنان تجلیل شد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول