اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهبهان خبر داد

توسعه باغ‌های مرکبات تشان بهبهان / تأمین آب چاه روستاهای بهبهان

خبرگزاری فارس: فرماندار بهبهان از توسعه باغ‌های مرکبات بخش تشان این شهرستان خبر داد و گفت: در سال‌جاری با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته آب چاه روستاهای بهبهان تأمین خواهد شد.

توسعه باغ‌های مرکبات تشان بهبهان / تأمین آب چاه روستاهای بهبهان

فرهاد باذلی‌محبوب عصر امروز در حاشیه افتتاح بهسازی و آسفالت روستای کلگه‌زار بخش تشان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، هفته دولت فرصت بسیار خوبی است تا مردم از بخشی از خدمات دولت آگاه شده و از زحمات مسئولان و دست‌اندرکاران نظام اطلاع لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: دولت‌های نهم و دهم نیز تلاش بسیاری برای آبادکردن مناطق محروم کرده و در دوره‌های مختلف ضمن توجه به قشرهای نیازمند، در رفع نیازهای مردم محروم جامعه و کشور نیز اهتمام زیادی داشته‌اند.

فرماندار بهبهان در ادامه به بخش تشان اشاره کرد و گفت: به مردم این منطقه قول داده بودیم که کارهای خوبی را در بخش آنان انجام دهیم و همواره تشان از نظر انجام کارهای عمرانی در اولویت نخست ما بوده است به طوری که در این حوزه پروژه‌های بسیاری به بهره‌برداری رسیده و یا در حال اجرا است.

وی افزود: امروز باید مردم نیز یاری کنند تا طرح‌هایی مانند طرح هادی و بهسازی نیز به خوبی اجرا شده و پروژه‌های در دست اقدام نیز هرچه سریعتر به بهره‌برداری برسند.

باذلی‌محبوب خاطرنشان کرد: هم‌چنین در حال حاضر در تلاش برای اجرای طرح توسعه کشاورزی در تشان به منظور آبادانی باغ‌های مرکبات این بخش و تأمین آب چاه‌های کشاورزان هستیم.

این مسئول تصریح کرد: انتظار ما از مردم منطقه نیز کمک به عوامل اجرایی و نگهداری از امکاناتی است که برای آنان فراهم شده است زیرا در صورتی که آنها امور نگهداری را به خوبی انجام ندهند، تمام تلاش‌های مسئولان به نتیجه مطلوب نرسیده و سرمایه‌های زیادی نیز هدر می‌رود.

انتهای پیام/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول