اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفار همدان:

15 پروژه آبرسانی در همدان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان از افتتاح 15 پروژه آبرسانی در هفته دولت در سطح استان همدان خبر داد.

15 پروژه آبرسانی در همدان افتتاح می‌شود

مهدی ساکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به پروژه‌های افتتاحی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان در هفته دولت اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات صورت گرفته تعداد 15 پروژه آبرسانی در شهرستان‌های استان همدان افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: این پروژه‌ها در پنج شهرستان استان همدان شامل رزن، بهار، نهاوند، فامنین و ملایر به بهره‌برداری می‌رسد و مردم می‌توانند از خدمات ناشی از آن بهره‌مند شوند.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان همدان افزود: در این میان، دو پروژه در شهرستان رزن و یک پروژه نیز در شهرستان بهار به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه بیشترین پروژه‌های افتتاحی مربوط به شهرستان ملایر با هشت پروژه است، تصریح کرد: سه پروژه نیز در شهرستان فامنین و دو پروژه نیز در شهرستان نهاوند افتتاح خواهد شد.

ساکی خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها با انجام عملیات 80 هزار و 510 متر شبکه‌گذاری و یک‌هزار و 500 متر مخزن در 15 روستا اجرا و احداث شده است.

وی ابراز داشت: با این وصف تعداد 309 خانوار با 11 هزار و 278 نفر از جمعیت روستایی این شهرستان‌ها از آب شرب بهداشتی بهره‌مند شده‌اند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان در پایان سخنانش هفته دولت را فرصت مناسبی برای بیان اقدامات و عملکرد دولتمردان برای مردم دانست و افزود: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال از محل ردیف اعتبارات استانی تأمین و هزینه شده است.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول