اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت محقق شد

بهره‌مندی 370 خانوار از پروژه‌های آبرسانی فردوس

خبرگزاری فارس: همزمان با پنجمین روز از هفته دولت 3 پروژه آبرسانی روستایی و مخزن ذخیره آب مورد بهره‌برداری قرار گرفت تا 370 خانوار از مزایای آن بهره‌مند شوند.

بهره‌مندی 370 خانوار از پروژه‌های آبرسانی فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، رئیس آبفار شهرستان فردوس ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های آبرسانی این شهرستان اظهار کرد: طی یک سال گذشته بیش از یک‌ میلیارد و 432 میلیون تومان اعتبار صرف پروژه‌های آبرسانی شهرستان فردوس شده است.

نوید عبدالهی از کاهش شش درصدی میزان هدررفت آب در شهرستان فردوس خبر داد و افزود: با انجام اقدامات مختلف در ارتباط با آبرسانی روستایی میزان هدررفت آب از 49 درصد در سال 89 به 44 درصد در سال جاری کاهش یافته است.

وی ساخت 20 مترمکعب منبع ذخیره آب و احداث یک باب حوضچه شیرآلات و اتصالات در روستای بکری با اعتبار 72 میلیون ریال را از جمله پروژه‌های افتتاحی آبفار فردوس در پنجمین روز از هفته دولت عنوان کرد.

رئیس آبفار فردوس گفت: اجرای 2 هزار و 200 متر خط انتقال، احداث شش باب حوضچه شیرآلات و اتصالات با اعتبار 240 میلیون ریال در روستای لجنو، اجرای یک‌هزار متر خط انتقال و ساخت 200 مترمکعب منبع ذخیره آب با اعتبار 520 میلیون تومان در روستای «افقو» از دیگر پروژه‌های افتتاحی شهرستان فردوس در پنجمین روز از هفته دولت بود.

*اجرای 28 هزار متر خط انتقال آب در فردوس

عبدالهی از اجرای بیش از 28 هزار متر خط انتقال آب طی یک سال گذشته در شهرستان فردوس خبر داد و تصریح کرد: توسعه و تعویض 17هزار و 761 متر شبکه داخلی، ساخت 580 مترمکعب منبع ذخیره، احداث 16 هزار متر جاده سرویس، فروش 153 انشعاب آب و تعویض 475 باب کنتور معیوب از جمله اقدامات این اداره است.

عبدالهی میزان درآمد شهرستان از محل فروش آب را 2 میلیارد و 473 میلیون و 774 هزار ریال اعلام کرد و افزود: در سال گذشته آبرسانی سیار به روستاهای شهرستان با 259 تانکر انجام شده است.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول