اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

رونمایی از 6 کتاب کنگره سرداران و 800 شهید بهشهر

خبرگزاری فارس: شش اثر از خاطرات و نوشته‌های شهدای بهشهر از سوی کنگره سرداران و 800 شهید شهرستان بهشهر رونمایی شد.

رونمایی از 6 کتاب کنگره سرداران و 800 شهید بهشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، بعد از ظهر امروز با حضور اسماعیلی رئیس کنگره سرداران و 10 هزار شهید استان مازندران، امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه، خانواده‌های شهدا و جمع زیادی از مدیران شهرستان بهشهر از شش اثر فاخر پیرامون خاطرات شهدای بهشهر رونمایی شد.

در این مراسم آیت‌الله جباری امام جمعه و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران بر خون استوار است و شهدای ما با نثار خون خود پایه‌های نظام را مستحکم کردند و کشور ما مفتخر به داشتن چنین گنجینه‌های بی‌نظیری است.

وی تصریح کرد: شهدا را باید همیشه یاد کنیم چرا که آنها لحظه به لحظه برای ما پیام دارند و آگاه، بیدار و زنده هستند.

در ادامه همسران سرداران حسینعلی مهرزادی و حبیب‌الله افتخاریان (ابوعمار) در سخنانی بر ضرورت ادامه راه شهدا و تبعیت از ولایت فقیه تاکید کردند و هر کدام یک خاطره از همسران شهید خود نقل کردند.

به گزارش فارس، در پایان مراسم از نویسندگان شش اثر فاخر درباره زندگینامه، خاطرات و دیدگاه‌های تنی چند از شهدای شهرستان بهشهر با تقدیم هدایایی قدردانی شد.

ملاحت برف بر اساس خاطرات فاطمه اسماعیل‌زاده همسر شهید حسینعلی مهرزادی با تدوین حسن رسولی کیاسری، نرگسی‌ها با الهام از زندگی 16 شهید گرائیل محله بهشهر نوشته علی‌اصغر سروی، برف سرخ رمانی بر اساس خاطرات رقیه سراجیان همسر سردار شهید حبیب‌الله افتخاریان(ابوعمار) نوشته سید حسین مرتضوی کیاسری، برای همه فصل‌ها کاری از منصور هرنجی با مضمون پاسخ‌های دانشمند شهید سید عبدالکریم هاشمی‌نژاد به پرسش‌ها و ابهامات همچنین کتاب جوانمرد شهید نوشته حسن صدری مازندرانی داستانی بر اساس زندگی شهید سید عبدالکریم هاشمی‌نژاد از کتاب‌هایی بودند که امروز از آنها رونمایی شد.

یکی از کتاب‌ها روزهای پایانی چاپ را می‌گذراند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول