اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

مدیران کم‌کار را عزل می‌کنم

خبرگزاری فارس: استاندار همدان با بیان اینکه حضور مسئولان در شهرهای کوچک و روستاها جزو مطالبات مردم است، گفت: اگر مسئولی برای رفع مشکلات مردم در این مناطق حضور نیابد عزل خواهد شد.

مدیران کم‌کار را عزل می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌محمد آزاد عصر امروز در آیین بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی شهرستان کبودراهنگ حضور دولتمردان نهم و دهم در شهرها و روستاها را اتفاقی بزرگ و قابل ستایش بیان کرد و اظهار داشت: اگر امروز مسئولان در این نقاط حاضر نباشند مورد بازخواست قرار گرفته و مدیران کم‌کار از پایین‌ترین رده تا بالاترین درجه عزل خواهند شد.

وی تصریح کرد: در این سفرها هر تصمیمی صرفاً بر اساس منافع ملی، خدمت‌رسانی به مردم و نظام گرفته می‌شود و ما نیز به آن عمل می‌کنیم.

استاندار همدان با بیان اینکه توسعه خواست همه ما و مردم است، اظهار داشت: برای دستیابی به این توسعه باید دسترسی‌های فیزیکی از قبیل راه، راه آهن و فرودگاه را تسهیل کرد.

وی با اشاره به وجود 31 پروژه مهر ماندگار در استان همدان گفت: بخش اعظم این تعداد پروژه نیز بر همین دسترسی‌ها استوار خواهد بود.

آزاد از هدفگذاری دولت برای اتمام طرح‌های در دست اجرا در کشور خبر داد و افزود: اجرای طرح‌های مختلف در توسعه مناطق محروم استان به ویژه کبودراهنگ اثرگذار خواهد بود.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی راه آهن به خوبی در حال اجراست، تصریح کرد: در بحث فرودگاه باید یک زمانبندی جدی تعریف شود تا این پروژه هر چه زودتر به اتمام برسد.

استاندار همدان توجه ویژه دولت به مناطق محروم را یادآور شد و اظهار داشت: اصل کار ما نیز توجه به این مناطق است.

وی ضمن تقدیر از همراهی اصحاب رسانه از بدو انتصاب خود به سمت استاندار همدان گفت: اصحاب رسانه در این مدت کوتاه همواره به من محبت داشته و امیدوارم این همراهی همچنان ادامه داشته باشد.

آزاد خاطرنشان کرد: با همراهی خوب اصحاب رسانه می‌توانیم مطالبات به حق مردم را پیگیری و به ثمر برسانیم

وی در پایان سخنانش با تأکید بر لزوم استفاده بهینه از امکانات موجود در منطقه افزود: همه مدیران باید در ایجاد اشتغال و جذب سرمایه‌گذار تلاش کنند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول