اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون استاندار مازندران

آبرسانی به 9 روستای آمل آغاز شد

خبرگزاری فارس: با حضور معاون استاندار مازندران، افتتاح دو مجتمع آبرسانی به منظور تامین آب 9 روستای شهرستان آمل صورت گرفت.

آبرسانی به 9 روستای آمل آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی آمل عصر امروز در آیین افتتاح مجتمع آبرسانی روستای سوته‌کلای آمل با اشاره به اینکه در هفته دولت دو مجتمع آبرسانی در این شهرستان به بهره‌برداری رسید، یادآور شد: این مجتمع‌ها در روستاهای نجارکلا و سوته‌کلای این شهرستان احداث شده است.

مصطفی عباسپور با بیان اینکه با افتتاح مجتمع آبرسانی سو‌ته‌کلا شش روستای سوته‌کلا، کارچی‌کلا، میانرود، ورامده، مرزانکلا و میخران از آب آشامیدنی بهره‌مند می‌شوند، اظهار داشت: برای احداث این مجتمع 3 میلیارد و 300 میلیون ریال اعتبار هزیته شده است.

وی با اعلام اینکه مدت اجرای این پروژه دو سال بوده است، بیان کرد: با اجرای این طرح 965 خانوار روستایی از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شدند.

عباسپور با بیان اینکه با افتتاح مجتمع آبرسانی روستای نجارکلا سه روستای نجارکلا، شاهزید و نشل نیز دارای آب آشامیدنی سالم شدند، افزود: برای ساخت این مجموعه نیز 2 میلیارد و 150میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه ساخت این مجتمع نیز دو سال زمان برده است، تصریح کرد: با اجرای این پروژه 213 خانوار آمل از آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی آمل یادآور شد: برای ساخت این مجتمع‌های روستایی ایجاد خطوط انتقال و توزیع شبکه، بازسازی و رنگ‌آمیزی منابع هوایی، احداث ایستگاه پمپاژ، محوطه‌سازی، بهسازی سه دهنه چشمه،ایجاد منبع زیرزمینی، اتاقک کلرزنی و نصب پل کابلی صورت گرفته است.

انتهای‌ پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول