اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

پروژه نیمه تمام برای دولت بعدی به ارث نمی‌گذاریم

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال گفت: تلاش می‌کنیم تمام پروژه‌های آغاز شده و نیمه تمام این شهرستان را قبل از پایان عمر دولت دهم تکمیل کنیم و هیچ پروژه نیمه تمامی را تحویل دولت دهم نمی‌دهیم.

پروژه نیمه تمام برای دولت بعدی به ارث نمی‌گذاریم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح‌الله عبداللهی صبح امروز در جلسه اعضای شورای اداری خلخال اظهار داشت: نظر مقام عالی استان نیز موافق نظر ماست و معتقدیم کارهایی را که آغاز شده و بر زمین مانده باید هرچه سریعتر تکمیل و به مرحله افتتاح برسانیم.

وی با بیان اینکه دولت تمام توان خود را برای این کار متمرکز کرده است، افزود: از جمله پروژه‌های موفقی که در شهرستان خلخال وجود دارد پروژه 50 ساله راه خلخال به پونل است که با مشهور شدن به پیر جاده امیدواریم طی ماه‌های آینده تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

فرماندار شهرستان خلخال یادآور شد: خلخال نیازمند افزایش اعتبارات عمرانی است و در سال جاری افزایش 38 درصدی اعتبارات در این شهرستان بیانگر توجه دولت به اتمام پروژه‌های نیمه تمام بود که امیدواریم با تمام این تفاسیر تا سال آینده هیچ پروژه معطلی را در شهرستان خلخال شاهد نباشیم.

وی ادامه داد: در کنار افزایش قابل توجه اعتبارات عمرانی استانی شهرستان، اعتبارات ملی نیز نسبت به سال گذشته از افزایش 65 درصدی برخوردار بوده و این امر موجب افزایش پیشرفت فیزیکی پروژه‌‌های عمرانی و امیدواری مردم منطقه به تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌ها شده است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به پروژه‌های نیمه تمام کشاورزی این شهرستان نیز اشاره کرد و افزود: برای تکمیل این پروژه‌ها نیز در خلخال نیازمند اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال هستیم که انتظار داریم هرچه سریعتر این اعتبارات تخصیص یابد تا ما بیش از این شاهد تعویق پروژه‌ها در خلخال نباشیم.

عبداللهی بیان داشت: در صورت تخصیص 500 میلیارد ریال اعتبار، نزدیک به 80 طرح و پروژه عمرانی آغاز شده در شهرستان خلخال به اتمام می‌رسد و ما می توانیم در بخش کشاورزی نیز شاهد تکمیل و افتتاح این پروژه‌های نیمه تمام باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان خلخال همچنین با ارائه گزارشی از وضعیت پروژه های عمرانی خلخال اظهار داشت: در هفته دولت امسال 40 طرح و پروژه عمرانی با اعتبار 120 میلیارد ریال در مناطق مختلف شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول در پایان سخنان خود از آغاز عملیات اجرایی سه پروژه عمرانی با اعتبار 40 میلیارد ریال در این هفته خبر داد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول