اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهربابک:

دولت در برابر غرب‌باوری و غرب‌زدگی ایستاد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهربابک گفت: دولت‌های نهم و دهم در مقابل روند غرب‌باوری و غرب‌زدگی ایستاد و این در صورتی است که در دولت‌های قبل برخی‌ها بودند که فکرشان متمایل به نظام لیبرالیستی بود.

دولت در برابر غرب‌باوری و غرب‌زدگی ایستاد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، حجت‌الاسلام حسن منتظری ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اظهار داشت: آن چه که وجود آن دو شخصیت را نسبت به جامعه امتیاز می‌داد، علم و عمل این دو شهید بود.

وی افزود: کارگزاران نظام اسلامی باید ویژگی علم و عمل را در خودشان تقویت کنند و راه این دو شهید گرانقدر را ادامه دهند.

منتظری تصریح کرد: از آن جا که این دو شهید به ارزش‌ها اعتقاد داشتند، بنابراین با شرایط آبرومند به درجه شهادت نائل آمدند و ما باید آن ارزش‌ها را حفظ کنیم.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: کار و خدمت به مردم دارای اجر اخروی و پاداش دنیوی است.

منتظری خاطرنشان کرد: اگر تأثیر کارمان را در بین مردم ببینیم و تجسم و تبلور زحمات را در میان مردم احساس کنیم، این امر بهترین پاداش دنیوی است.

وی خطاب به تمام مسئولان نظام گفت: ما باید خدا را شاکر باشیم که این سعادت را نصیب ما کرده که خدمتگزار مردم شویم.

منتظری عنوان کرد: انسان تا زمانی که مسئولیتی دارد، می‌تواند به مردم خدمت کند و در حال حاضر مسئولان و کارگزاران نظام باید خدا را شاکر باشند و از خداوند بخواهیم که توفیق خدمت به مردم را به ما بدهد.

امام جمعه شهربابک ویژگی کارگزاران نظام را اخلاص در عمل و کار دانست و ابراز داشت: دولت‌های نهم و دهم خدمات زیادی را به مردم ارائه دادند و مقام معظم رهبری نیز از این دولت تجلیل و قدردانی کردند و ما نیز پیرو و مطیع اوامر رهبری هستیم.

منتظری عنوان کرد: مقام معظم رهبری دولت‌های نهم و دهم را دولت‌ کار و گفتمان و ترک انفعال در مقابل نظام سلطه دانستند.

وی اظهار داشت: دولت‌های نهم و دهم در مقابل روند غرب‌باوری و غرب‌زدگی ایستاد و این در صورتی است که در دولت‌های قبل برخی‌ها بودند که فکرشان متمایل به نظام لیبرالیستی بود.

منتظری اذعان داشت: از آنجایی که دولت‌های نهم و دهم دولت‌های پاکی بودند، بنابراین توانستند در مقابل فساد مقاومت کنند.

وی همچنین روحیه نشاط مردم را نشان از ساده‌زیستی دولت دهم و مقابله با تجمل‌گرایی و اسراف دانست.

منتظری تصریح کرد: اگر مسئولان بر اساس قانون پیش روند و کارهای خود را طبق قانون انجام دهند، مشکلی در کارشان پیش نمی‌آید.

وی خطاب به مسئولان گفت: در این مدت باقی‌مانده دولت همه ما باید کار کنیم و نباید در این مدت دست به روی دست بگذاریم و از وظیفه اصلی خود غافل شویم.

منتظری افزود: هر کس که از هر کجا ساز مخالفت با دولت را بزند، مخالفت این فرد با دولت نیست بلکه این فرد با نظام جمهوری اسلامی مشکل دارد و طبق فرموده رهبری تخریب این دولت تخریب نظام جمهوری اسلامی است و باید مواظب خود باشیم.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول