اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال تاکید کرد

استفاده از ظرفیت هفته دولت برای معرفی توانمندی خدمتگزاران نظام

خبرگزاری فارس: امام جمعه خلخال خواستار استفاده از ظرفیت هفته دولت برای معرفی توانمندی خدمتگزاران نظام در جامعه شد.

استفاده از ظرفیت هفته دولت برای معرفی توانمندی خدمتگزاران نظام

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خلخال اظهار داشت: هفته دولت که با نام و یاد شهیدان رجایی و باهنر مزین شده است فرصت بسیار مناسبی است تا توانمندی‌های نظام را به همگان نشان دهیم و خدمات دولت را به نحو شایسته ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه هفته دولت هفته اقتدار و پیروزی ملت ایران است، خاطرنشان کرد: رجایی و باهنر خدمات شایانی را به این کشور کردند که با گذر زمان ما به ارزش این خدمات پی می‌بریم.

رشتبری با بیان اینکه هفته دولت باید به هفته سپاس و قدردانی از خدمات دولت تبدیل شود، افزود: نباید از ظرفیت این هفته در معرفی خدمات دولت غافل شویم بلکه ضروری است تا این خدمات بیش از پیش همچون آلبوم افتخار در مقابل دیدگان مردم قرار گیرد.

امام جمعه خلخال بیان داشت: در این هفته از دولت مردان نیز انتظار داریم تا مردم را در جریان روند فعالیت‌های خود قرار دهند.

این مسئول ادامه داد: هفته دولت فرصت بسیار مغتنمی برای ارزیابی دولت از عملکرد خود و نیز ارزیابی آن از دید مردم است و انتظار می‌رود مسئولان اجرایی شهرستان با استفاده از فرصت پیش آمده و با ارائه گزارش عملکرد خود به مردم نسبت به ارزیابی نقاط ضعف و قوت خود اقدام کنند.

وی با یادآوری اینکه کارمندان دولت نیز نباید الگوهایی همچون رجایی و باهنر را از یاد ببرند، افزود: این دو شهید با خدمات خود نام و یاد ایران را جاودانه کردند که غفلت کردن از این مسئله اجحافی بزرگ است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه خلخال در پایان سخنان خود با ابراز رضایت از عملکرد دولت نهم و دهم ابراز داشت: در طی دوران فعالیت این دولت خدمات شایانی صورت گرفته و پیشرفت‌های خوبی در بخش‌های عمرانی و صنعت حاصل شده که اجرای پروژه‌های بزرگ راهسازی و مسکن مهر از جمله اقدامات قابل توجه این دولت است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول