اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار شهرستان زنجان خبر داد

افتتاح 91 پروژه در شهرستان زنجان به مناسبت هفته دولت

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار شهرستان زنجان از افتتاح 91 پروژه در شهرستان زنجان به مناسبت هفته دولت خبر داد.

افتتاح 91 پروژه در شهرستان زنجان به مناسبت هفته دولت

محمدرضا براتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مبلغ پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی در شهرستان زنجان 153 هزار و 67 میلیون ریال است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی شهرستان زنجان شامل افتتاح پروژه‌های گازرسانی، شهرک صنعتی روی و گازرسانی به روستاها است.

معاون امور عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار شهرستان زنجان همچنین افتتاح پروژه‌های طرح هادی روستایی، افتتاح و آبرسانی به روستای کزبر را از جمله پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی در شهرستان زنجان عنوان کرد.

وی انجام پنج مورد بهسازی در روستاهای شهرستان، افتتاح سه مدرسه مقاوم‌سازی و بهسازی و افتتاح کتابخانه شهرک الهیه را نیز از دیگر پروژه‌های شهرستان زنجان به مناسبت هفته دولت اعلام کرد.

براتی در ادامه پروژه‌های جهاد کشاورزی و ابنیه فنی را نیز از دیگر پروژه‌های شهرستان زنجان در هفته دولت اعلام کرد و افزود: جمعا 91 پروژه در شهرستان زنجان به مناسبت هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع طرح‌هایی که معین شده به مناسبت هفته دولت در شهرستان زنجان افتتاح شود، بیش از 80 درصد افتتاح و 20 درصد بقیه نیز کلنگ‌زنی است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول