اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع انسانی استانداری زنجان خبر داد

نمایش 60 طرح بزرگ در نمایشگاه مهر دولت زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل منابع انسانی استانداری زنجان گفت: 60 طرح و پروژه بزرگ دولت در استان زنجان در نمایشگاه دولت مهر به نمایش گذاشته شده است.

نمایش 60 طرح بزرگ در نمایشگاه مهر دولت زنجان

بهرام جلیل‏خانی امروز در حاشیه نمایشگاه دولت مهر در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در طول دولت‏‌های نهم و دهم اقدامات چشمگیری در بخش‏های مختلف اجتماعی، زیربنایی و اقتصادی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات چشمگیر دولت در غرفه ویژه‏ای در نمایشگاه دولت مهر به نمایش گذاشته شده است، خاطرنشان کرد: بیش از 60 طرح و پروژه عمده و مهم در نمایشگاه دولت مهر به نمایش گذاشته شده است که این طرح‎ها موثرترین و مهم‏‌ترین اقدامات در استان زنجان محسوب می‎شود.

مدیرکل منابع انسانی استانداری زنجان با بیان اینکه هفته دولت فرصت مناسب و مغتنمی است که دولتمردان و قوه مجریه می‏‌توانند عملکرد خود را در معرض دید عموم قرار دهند، اضافه کرد: همچنین فرصت مناسبی است تا دستگاه‎های اجرایی عملکرد خود را ارزیابی کرده و از دیدگاه مردم به عملکرد خود نگاه کنند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه دولت مهر سبب شناسایی نقاط قوت و ضعف دستگاه‎ها در بخش‏های مختلف می‎‏شود، ادامه داد: این نمایشگاه فرصتی برای بازنگری در فعالیت‏های انجام شده است.

جلیل‏خانی با تاکید بر اینکه باید برنامه‏‌های انجام شده و برنامه‏‌ریزی‏‌هایی که برای آینده در نظر گرفته شده است، بررسی شود، تصریح کرد: باید اهداف محقق شده در استان زنجان مشخص شود.

وی با بیان اینکه دستگاه‎های اجرایی باید نقاط قوت خود را تقویت کنند، یادآور شد: مسئولان ضعف‏‌ها را آسیب‏‌شناسی کرده و با برنامه‏‌ریزی نقاط ضعف خود را به نقاط قوت تبدیل کنند.

مدیرکل منابع انسانی استانداری زنجان آگاهی از دستاوردها و عملکردهای دولت را حق مردم دانست و افزود: مردم می‎توانند عملکرد بخش‏‌های مختلف را ارزیابی کنند.

وی اظهار داشت: امیدواریم دستاوردها و عملکردهای مختلف دستگاه‎های اجرایی سبب رضایت و امیدواری مردم شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول